Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Retkeilyauto vs matkailuauto kulut

<< < (6/13) > >>

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 12.07.2020     kello on 10:01 ---Polttoaineen kulutus hyvällä retkiautolla voi olla 1/3 matkailuautoon verrattuna pienempi.
Näiden versioiden väliinhän jää vielä Van-kori muutaman sentin peltikoppaa leveämpänä ja monessa yhteydessä mainittu merkittävä ero retkiautoon mutta näppärämpi kuin matkailukorinen.

--- Lainaus päättyy ---
Siis hyvän matkaa alle 5 l/ 100 km ?

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 12.07.2020     kello on 16:37 ---Esim: Katso Dethlefs Van Tansit

--- Lainaus päättyy ---
Mulle ihan uusi tuttavuus tällainen Van-kori nimitys...

Minusta se on ihan puhdas matkailuauto, joka on rakennettu Fordin rungolle. Näitähän on vain erikokoisia rakennelmia. Mutta miten vain.
Voisi olla kyllä ihan hyvä vaihtoehto peltikuoriselle.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 12.07.2020     kello on 17:45 ---Siis hyvän matkaa alle 5 l/ 100 km ?

--- Lainaus päättyy ---
Otappa 12-10 litrasta 1 kolmasosa pois

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 12.07.2020     kello on 19:40 ---Otappa 12-10 litrasta 1 kolmasosa pois

--- Lainaus päättyy ---
Mun pikkuruisen retkiauton keskikulutus on 7,6-7,8 L/100km viimeisten 10 vuoden ajalta...

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 12.07.2020     kello on 20:08 ---Mun pikkuruisen retkiauton keskikulutus on 7,6-7,8 L/100km viimeisten 10 vuoden ajalta...

--- Lainaus päättyy ---
Sun autoa ei voi verrata peltikuoriseen vaikka hyvä onkin  Thumb
Itsellä tulisi pitkillä reissuilla "äitiä ikävä" peltikuorisessa. vaikkei pitkä ole omakaan, mutta tilava ja monipuolinen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View