rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Knaus 500 Eiffeland -00 kosteutta takaosassa eli apua ja neuvoja kaivataan.  (Luettu 13457 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:07
  • LA-kutsu: TeeJii CH 7 FM 19 AM 28 USB
    • TeeJiiQTH
Nyt, kun lumet ovat sulaneet olen tehnyt pientä suunnitelmaa tulevalle, mutta ajatuksena olisi etuosaan tehdä 150*215 kokoinen sänky ja alla oleville akuille ja vesille olisi tarkoitus tehdä joku ns avonainen tila sängyn alle ja sängyn korkeudeksi ajattelin 85cm.

Onko kenelläkään tietoa, että mistä saattaisi löytää Knaussin etuikkunoihin verhoja?

Ja yleisesti kumpaa itse suositte?

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:07
  • LA-kutsu: TeeJii CH 7 FM 19 AM 28 USB
    • TeeJiiQTH
No niin eli  Kesäkuun ensimmäisenä viikonloppuna olisi tarkoitus aloittaa tutkiminen ja siitä sitten pikkuhiljaa.

Noh, jonkinlainen suunnitelma on, mutta ei muuta =)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:07
  • LA-kutsu: TeeJii CH 7 FM 19 AM 28 USB
    • TeeJiiQTH
Etuosan sänky on saanut pohjansa, mutta asiasta enemmän alkuviikolla, kun olemme takaisin landella, täältä tähän.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:07
  • LA-kutsu: TeeJii CH 7 FM 19 AM 28 USB
    • TeeJiiQTH
Teen tässä listaa mitä pitää korjata talven aikana ja löysin pari kysyttävää, jos joku osaisi vaikka auttaa?

- Mistähän voi noihin vaunun kulmiin tilata ruuveja, kun sellainen on siitä katkennut ja nyt hiukan repsottaa?
- Saatikka noita tarroja ehkä jopa uudelleen?
- Mistä saattaisin löytää oveen tiivistettä, koska siitä puuttuu puolet?
- Millainen lamppu tuohon ulkolampuksi kokonsa puolesta?




*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:58
Mistähän voi noihin vaunun kulmiin tilata ruuveja, kun sellainen on siitä katkennut ja nyt hiukan repsottaa?

Saatikka noita tarroja ehkä jopa uudelleen?

Ruuvin paksuus ja mitta mitata ja sen jälkeen ruostumattomia ruuveja tilalle, itse vaihtaisin kaikki ruuvit. Jos samoihin ruuvin reikiin ruuvailee hommaisin paksummat ruuvit jos mahtuvat. Itse tarvin autoon 14 kpl 4x45 mm ruuveja, pienin pakkaus oli 350 kpl mutta voihan noita tarvita jossain myöhemminkin, vajaan pari kymppiä maksoi em. ruuvit.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:07
  • LA-kutsu: TeeJii CH 7 FM 19 AM 28 USB
    • TeeJiiQTH
Ruuvin paksuus ja mitta mitata ja sen jälkeen ruostumattomia ruuveja tilalle, itse vaihtaisin kaikki ruuvit. Jos samoihin ruuvin reikiin ruuvailee hommaisin paksummat ruuvit jos mahtuvat. Itse tarvin autoon 14 kpl 4x45 mm ruuveja, pienin pakkaus oli 350 kpl mutta voihan noita tarvita jossain myöhemminkin, vajaan pari kymppiä maksoi em. ruuvit.

Hiukan vajaasti ehkä kirjoitin, mutta tarkoitin muoviruuveja, kun etuosassa on molemmissa reunoissa on muovit ja siellä on muoviruuvi katkennut.


*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:07
  • LA-kutsu: TeeJii CH 7 FM 19 AM 28 USB
    • TeeJiiQTH
Tänään sain rapsutettua vanhat tarrat irti ja nyt kuukkeloimalla löysin uudet KNAUS tarrat noin 20€ hintaan, eli ei paha

https://kauppa.tarraton.fi/tuote/knaus-tarrat/