Itse tälläisenä retro/vintage hörhönä ei vaan voi kun Toivoa että vaunu pelastuisiTätä minäkin toivon
Tälläi Vajaa nelikymppisenä nuo tuon ajan solikat tuo tuulahduksen vanhoista hyvistä ajoista

Itse tälläisenä retro/vintage hörhönä ei vaan voi kun Toivoa että vaunu pelastuisiTätä minäkin toivon ![]() pakkohan se on loppuun tehdä kun on se kattokin jo vahattuna odottamassa ekaa reissua
![]() ![]() pakkohan se on loppuun tehdä kun on se kattokin jo vahattuna odottamassa ekaa reissuaNöin on ![]() Tää ilta mennyt pattereiden purkamisessa ja sähköjen, ehkä sitä joskus pääsee aloittamaan tuon eristeiden purkamisen ![]() Niin unohtui mainita että tällä foorumilla kun olen lukenut muiden projekteja niin on kyllä tullut siistiä jälkeä
![]() ![]() Pakko vielä yksi kuva laittaa illan purkamksesta
![]() Niin unohtui mainita että tällä foorumilla kun olen lukenut muiden projekteja niin on kyllä tullut siistiä jälkeäOnhan se että on kaunis hyvä juttu, tärkeintä kuitenkin että ulkokuori on tiivis, että ei kastu seuraavan 50 v. aikana. ![]() ![]() Tuohon laajuuteen kun varaudut niin ei tuu yllätyksiä. https://karavaanari.org/index.php/topic,19573.0.html Kun olet tuonut kuvan tänne, voit leikkaa/liitä toiminnolla kuvan linkin, siirtää sen haluamaasi kohtaan tekstiä. Onhan se että on kaunis hyvä juttu, tärkeintä kuitenkin että ulkokuori on tiivis, että ei kastu seuraavan 50 v. aikana.Okei kiitos täytyy yrittää ![]() Tänään illasta en sen kummempaa saanut aikaseks, lähinnä lattiamattoa irroitin. On aika lujaa liimattu kiinni. Niiltä osin missä märkää niin tottakai irtoaa helposti. Irroitin kuumailmapuhaltimel la ja lastalla sitä. Vielä olisi reilu puoli vaunua jäljellä
![]() Otin myös tuon takalattian levyn pois kun oli jo irronnut. Yritin temppuila tuota kuvan paikka mutta en vielä älynnyt
![]() Yritin temppuila tuota kuvan paikka mutta en vielä älynnytTallenna se jpg muotoon... Tuo png muoto ei ainakaan mulla kelvannut, vaan kiukutteli vastaan. Okei täytyy kokeilla seuraavaksi kun lisään kuvia niin tuota. Parin päivän tauko tulee vaunusta nyt, täytyy jatkaa taas kun palaan kotio
![]() Ei ole oikeen tapahtunut vaunun kanssa vielä mitään ihmeellisempää. Vähän suunnittelua ja tutkimista. Enempää ei uskalla purkaa, että saa vedettyä talliin vielä. Ettei romahda seinät
![]() Projekti hetken aikaa tauolla :-XTäytyy odottaa hetki että saan vaunun toiselle tallille mihin mahtuu sisääsn
Nyt on vaunu saatu katon alle
![]() ![]() |