rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kilpi vähimmäisilmanvaihdon sulkemisen kieltäminen  (Luettu 2305 kertaa)

  • Vieras
  • Hei tuli hylky 2.7.2020 katsastuksessa jarruista ja korjauskehotus alla olevasta. En löytänyt mitään
    mallia tai edes tuo D10 ei auennut mulle. Onko tuo kilpi asuntoautoissa yleensä missä ja mitä siinä yleensä lukee. Edes huoltokorjaamo ei tunnistanut asiaa. Fiat Frankia 1992 tuotu kai 1999 Saksasta. Kats. teksti alla. T Jari Hirvonen

    Matkailuajoneuvovar ustuss
    PäätarkastuskohdeLi sätarkastukset Komponentti(FIN.D10) Vähimmäisilmanvaihd on aukkojen sulkemisen kieltävä kilpi SijaintiEi mitään
    VikaPuuttuu VakavuusKorjauskeho tus

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:11
    • Kulkija
    Vs: Kilpi vähimmäisilmanvaihdon sulkemisen kieltäminen
    « Vastaus #1 : 3.07.2020 kello on 08:17 »
    Terve,

    saat sellaisen ainakin kaasutarkastuksia tekevästä liikkeestä, Jyväs Caravanissa se omaani liimattiin, kun kaasutarkastuspaper in rekisteröintiä varten hankin. Harva katsuri mahtaa osata tuohon huomiota kiinnittää.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:22
    Vs: Kilpi vähimmäisilmanvaihdon sulkemisen kieltäminen
    « Vastaus #2 : 3.07.2020 kello on 09:01 »
    Mahtoiko tarkoittaa näitä...?





    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:47
    Vs: Kilpi vähimmäisilmanvaihdon sulkemisen kieltäminen
    « Vastaus #3 : 3.07.2020 kello on 09:20 »
    Tuo kolmiolla varustettu tarrahan se on. Yleensä näkyy olevan ovesta sisään mennessä jonku kaapin kyljessä.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:36
    Vs: Kilpi vähimmäisilmanvaihdon sulkemisen kieltäminen
    « Vastaus #4 : 3.07.2020 kello on 11:35 »
    Mahtoiko tarkoittaa näitä...?



    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

    Juuri tuota kolmiolappua tarkoitti.

    Ainakin kahdesti (nyt 3. krt  8) ) olen kertonut, että mulle on omalle kohdalle sattunut katsuri, joka rupesi tuota lappua vaunusta syynäämään. Huomautti, että tussilla tehty hlömerkintä (6) oli haalistunut. Korjauskehoitusta ei tullut kuin suullinen, mutta varoituskolmion puuttumisesta (siis vaunun) tuli  :-\
    Tämä siis SovjetFinland aikana taannoin..

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:22
    Vs: Kilpi vähimmäisilmanvaihdon sulkemisen kieltäminen
    « Vastaus #5 : 3.07.2020 kello on 11:44 »
    Juuri tuota kolmiolappua tarkoitti.

    Ainakin kahdesti (nyt 3. krt  8) ) olen kertonut, että mulle on omalle kohdalle sattunut katsuri, joka rupesi tuota lappua vaunusta syynäämään. Huomautti, että tussilla tehty hlömerkintä (6) oli haalistunut. Korjauskehoitusta ei tullut kuin suullinen, mutta varoituskolmion puuttumisesta (siis vaunun) tuli  :-\
    Tämä siis SovjetFinland aikana taannoin..
    Mulla on hyvin haalistunut henkilölukumerkintä ...

    Sitä kun ei ole siihen tarraan koskaan merkittykkään.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:03
    Vs: Kilpi vähimmäisilmanvaihdon sulkemisen kieltäminen
    « Vastaus #6 : 3.07.2020 kello on 13:19 »
    Hetkinen, eilen menin laittamaan hyttysverkon nuiden ilmakanavien eteen. Miten katsastuksen kanssa?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
    • Autossa on pyörät
    Vs: Kilpi vähimmäisilmanvaihdon sulkemisen kieltäminen
    « Vastaus #7 : 3.07.2020 kello on 16:22 »
    Hetkinen, eilen menin laittamaan hyttysverkon nuiden ilmakanavien eteen. Miten katsastuksen kanssa?
    Kai nyt edes tämän asiaketjun voi jättää ilman vitsejä....

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:41
    Vs: Kilpi vähimmäisilmanvaihdon sulkemisen kieltäminen
    « Vastaus #8 : 3.07.2020 kello on 21:48 »
    Hetkinen, eilen menin laittamaan hyttysverkon nuiden ilmakanavien eteen. Miten katsastuksen kanssa?

    Niin, oikeastaan tämä ei ole vitsi, vaikka varmaan sellaisena on heitettykin.
    Jos sinne reikään on lisätty ylimääräinen hyttysverkko, niin sen vaikutus, ihan oikeesti, on niin suuri, ettei alkuperäinen ilmankierto enää toteudu.
    Tosin, kukaan katsastaja ei siellä rupea konttaamaan, eikä ainakaan hylkää, eikä kirjoita edes huomautusta.

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:14
    Vs: Kilpi vähimmäisilmanvaihdon sulkemisen kieltäminen
    « Vastaus #9 : 3.07.2020 kello on 22:03 »
    Miten nämä toimenpiteet yleensäkään liittyy tieliikenne katsastukseen? En ymmärrä koko asiaa. Ei kai noi kuulu ollenkaan katsastukseen?

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:10
    • Kotkan poikii ilman siipii
    Vs: Kilpi vähimmäisilmanvaihdon sulkemisen kieltäminen
    « Vastaus #10 : 3.07.2020 kello on 22:42 »
    Miten nämä toimenpiteet yleensäkään liittyy tieliikenne katsastukseen? En ymmärrä koko asiaa. Ei kai noi kuulu ollenkaan katsastukseen?
    Kaiketi se on pätemisen tarve, mulla aikanaan myös huomautti tarran haalistuneesta tussi merkinnästä. sitten katsastusmies alkoi laskemaan istuma paikkoja jotka oli rek. otteeseen merkattu, kysyin ihan ohimennen että  luuletkos voivan tuohon asiaa enää vaikuttaa, lopeta tuo päteminen, hitto kylläpä kstsastus ukko suuttu, naamakin muuttui punaiseksi.. Auto meni ihme ja kumma läpi katsastuksesta