Matkailukeskustelut > SFC-alueet

SFC-alueiden esittely netissä

(1/3) > >>

palokurki:
Minua on monta vuotta tympinyt yksi varsin vähäpätöinen asia, mutta kuitenkin...
Kun lähden kesäisin (tai talvisin) kiertämään Suomea semmoisiin kolkkiin, missä en ole juurikaan käynyt, katselen leirintäoppaasta tai netistä eri sfc-alueiden esittelyjä tai tietoja.
Mielestäni nettisivuilla olevissa kuvissa olisi hyvä tuoda aluetta esille yleisesti. Esimerkiksi kuvat uimarannasta, leikkialueista ja vieraspaikoista loistavat monesti poissaolollaan.
Sivutolkulla löytyy kyllä kuvia, kuinka minulle täysin tuntemattomat ihmiset pienessä sievässä pilkkivät, tanssivat, laulavat, grillaavat, laskevat mäkeä, heittävät mölkkyä...
Kaikki nämä vielä eriteltyinä kansioihin eri vuosikymmenille. Alueen vakijäsenistölle voisi olla omat tunnukset, joista saisivat tarkastaa, tanssittiko kolme vuotta sitten vappuna Pirkkoa Pera, vaiko oliko se kenties Arska?

99:
Itseä ärsyyttää sama asia, joka esiintyy monessa paikkaa esim. autoesitteissä (koitappa etsiä kunnollisia sisäkuvia, mittaristosta jne..), etelänmatkoissa (minua ei kiinnosta kuva pöydästä jossa on kirja ja aurinkolasit, puhumattakaan appelsiinikulhosta jne..).

Miksi ei voi olla rehellisiä kuvia paikoista, niin että tilasta saa käsityksen ja mitä siellä mahdollisesti on?

winemaker:
Palokurjen kanssa samaa mieltä.

Kuninkaanlähteellä asiaa on pyritty ratkaisemaan niin, että alue esitellään kahden videon voimin, toinen ammattilainen ja toinen semi.

Kuvia sitten albumissa myös, toki sielläkin vilahtelee palokurjen mainitsemaa sik sakkia. 

99:
Hienoja kuvia mistä saa hyvän käsityksen (/sarkasmi)

Hotelli (näköjään meri on lähellä):

Ja ruokaakin taitaa saada?

Kuuluuko läppärikin huonehintaan?


SFC alue (sauna löytyy ja ilmesesti tulvia esiintyy kesäisin):


Yleinen leirintäalue (siellä taitaa olla kaikki päälaelleen ja talvisin ei paikkoja aurata?):



Entäs autot (Näköjään takakonttiin mahtuu laukkuja)?


Takavalokin ilmeisesti löytyy:

palokurki:
"Hyvä" esimerkki on Hietasaari. Alueella on todella upea laguunimainen hiekkaranta. Sitä ei kyllä mistään kuvista välity kenellekään.

Alueen nettisivut kun avaa, niin kuvagalleriassa on ensimmäisenä otsikko pikkujoulut 2019. Kaikille on varmaan katsomattakin selvää, mitä kuvissa näkyy.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View