Tekniikkakeskustelut > Projektit

Matkaaja 9404 sx3 -90, käpistelyä

<< < (8/12) > >>

MipHe:
2470

Viikonloppuna ekaan reissuun. Onneksi jää ensiviikollekkin pieniä iltapuhteita.

Lähetetty minun FIG-LX1 laitteesta Tapatalkilla

jerepalo:
Itsekin olen tässä päätymässä Matkaajaan. Onko ollut kelpo peli ja onko sulle selvinnyt mallien erot kun on 9000, 8000, 7000... sarjalaisia?

MipHe:

--- Lainaus käyttäjältä: jerepalo - 24.07.2020     kello on 13:33 ---Itsekin olen tässä päätymässä Matkaajaan. Onko ollut kelpo peli ja onko sulle selvinnyt mallien erot kun on 9000, 8000, 7000... sarjalaisia?

--- Lainaus päättyy ---
Tuolta Pamauksen blogin "mallivuosi 1991" listauksesta kävin noita eroja läpi, toki myös eroja muihin vaunu merkkeihin.
 https://pamaus-karavaanari.blogspot.com/p/caravan-mallivuosi-1991.html?m=1

On sen verran tuore hankinta, jonka varustelu ja laitto on kesken, lisäksi pitempi reissu vielä heittämättä, joten en osaa sanoa kuinka hyvä hankinta on kyseessä.

Sanotaan jotta pohja hyvälle hankinnalle  on tuossa olemassa, tilava, talvikäyttöön soveltuva, nestelämmitys, kasettivessa, kaksiakselinen, edullinen ja pitänee hintansa hyvin.

Alkuperäinen tarkoitus oli ostaa uusi vaunu, mutta koska korona, päädyttiinkin edulliseen vaunuun ja katsotaan parin vuoden päästä sitä uutta vaunua uudelleen.

Lähetetty minun FIG-LX1 laitteesta Tapatalkilla

jerepalo:

--- Lainaus käyttäjältä: MipHe - 24.07.2020     kello on 13:58 ---Alkuperäinen tarkoitus oli ostaa uusi vaunu, mutta koska korona, päädyttiinkin edulliseen vaunuun ja katsotaan parin vuoden päästä sitä uutta vaunua uudelleen.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla vähän samat kelat.

joksa:
Täällä samanlainen  9404 projekti tälle kesälle. Maalaukset jo suoritettu. Kulma-allas vielä tekemättä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View