Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

Kauanko säilyy WC täynnä sitä ihteään

<< < (6/9) > >>

Ossi66:
Minä en kyllä päästä pönttöön mitään ennen kannen aukaisua. Näillä ilmoilla sinne saattaa syntyä painetta, vaikka neste toimisi kunnolla.  Ja sen oppii kerralla miten tavara lentää kannan avauksessa kun säiliössä painetta :laugh:

Yleisin tilanne paineelle on tyhjällä säiliöllä, kun se on tyhjennyksessä huuhdeltu kylmällä vedellä ja vesitilkankin on saanut vain kylmästä hanasta. Itse tykkään laittaa sen tilkan kunnolla lämmintä aina kun mahdollista.  Pussikin sulaa siihen lämpimään muutamassa sekunnissa.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 24.06.2020     kello on 09:22 ---Minä en kyllä päästä pönttöön mitään ennen kannen aukaisua. Näillä ilmoilla sinne saattaa syntyä painetta, vaikka neste toimisi kunnolla.  Ja sen oppii kerralla miten tavara lentää kannan avauksessa kun säiliössä painetta :laugh:

Yleisin tilanne paineelle on tyhjällä säiliöllä, kun se on tyhjennyksessä huuhdeltu kylmällä vedellä ja vesitilkankin on saanut vain kylmästä hanasta. Itse tykkään laittaa sen tilkan kunnolla lämmintä aina kun mahdollista.  Pussikin sulaa siihen lämpimään muutamassa sekunnissa.

--- Lainaus päättyy ---

Jos sinne säiliöön painetta syntyy, on aika tehdä huolto sille, ylipaineventtiiliil i ja palasiksi ;)

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 24.06.2020     kello on 10:00 ---Jos sinne säiliöön painetta syntyy, on aika tehdä huolto sille, ylipaineventtiiliil i ja palasiksi ;)

--- Lainaus päättyy ---

Mikähän on automaattiventtiili n toimintapaine?  Ilmiö oli havaittavissa ihan uudessa säiliössä, joten ei se venttiili oo ollu jumissa.

Karabiilisti:
Onko teillä oikeasti painetta säiliössä?
En ole moista koskaan huomannut. Tai voi olla että tiivistys sen verta kulunut että vuotaa.
Ainoat roiskeet on tullut kun joku on unohtanut sen pohjaläpän auki ajon aikana.... kansi kuitenkin onneksi kiinni.

armas ujomieli:
Onneks oon maalaispoika lypsykarjatilalta :D :D ;) Tarvi iha kaikkea pohtia :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View