Tekniikkakeskustelut > Alde
Alde ja microtemp
88k5:
No, jatketaans taas..
Mikä olisi oikea lämpöarvo tuolle?
Oliko vanhoissa keskusteluissa mainittu orkkiksen olevan 91oC, ja olis satkuakin laitettu tilalle. Näkyy noita olevan useita vaihtoehtoja
https://www.partco.fi/fi/1320-laempoesulakkeet
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 30.06.2020 kello on 17:53 ---No, jatketaans taas..
Mikä olisi oikea lämpöarvo tuolle?
Oliko vanhoissa keskusteluissa mainittu orkkiksen olevan 91oC, ja olis satkuakin laitettu tilalle. Näkyy noita olevan useita vaihtoehtoja
https://www.partco.fi/fi/1320-laempoesulakkeet
--- Lainaus päättyy ---
Tänä päivänä käytetään 100 asteista. Jos minulla olisi tuo lämmitin, minulla olisi hyppylanka tilalla, mutta kun korjaan noita niin on laitettava mikrotemp.
88k5:
Nyt kun oli aikaa, nyppäsin Alden kortin käpistelyyn. Orkkis oli tosiaan 91o
Laitoin 93o ja varalla reissussa 100o
Mutta tosiaan kertakäyttösulake juotettuna piirilevyy (korttikauppako taustalla) :-\ En edes yrittänyt uutta kolvata tilalle. Varmaan olisi ollut mun jäljitä jo käytetty.. ;D
Sen sijaan kolvasin pistoholkit entisen mikrotempistä katkaisemiin jalatpätkiin. Sopivasti puristepihdeillä prässiä kahtapuolen ennen juottamista holkkeja tuunattu, niin uusia mikrotemppejä vaihtelee vaikka kerran kaudessa. Pätkä kutistesukkaa väriksi..
Tarvittaessa tuohon laittaa sopivan paksuisen hyppylangan ihan työntämällä :D
E: tuolleen se jää moninapaliittimen alle pilkottamaan. ;) Harmaan kauluksen joutuu vähän ujuttamaan, mutta mikrotemppi näytillä ;D
elwari:
Pitääpäs tämäkin kuva taas tulostaa reissukansioon varalle :) Mukavasti näkyy tuo piirikortti olevan kokolailla päällimmäisenä, kun huoltomanuaalista katsoin.
Jeppe:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 25.07.2020 kello on 14:52 ---Nyt kun oli aikaa, nyppäsin Alden kortin käpistelyyn. Orkkis oli tosiaan 91o
Laitoin 93o ja varalla reissussa 100o
Mutta tosiaan kertakäyttösulake juotettuna piirilevyy (korttikauppako taustalla) :-\ En edes yrittänyt uutta kolvata tilalle. Varmaan olisi ollut mun jäljitä jo käytetty.. ;D
Sen sijaan kolvasin pistoholkit entisen mikrotempistä katkaisemiin jalatpätkiin. Sopivasti puristepihdeillä prässiä kahtapuolen ennen juottamista holkkeja tuunattu, niin uusia mikrotemppejä vaihtelee vaikka kerran kaudessa. Pätkä kutistesukkaa väriksi..
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Tarvittaessa tuohon laittaa sopivan paksuisen hyppylangan ihan työntämällä :D
E: tuolleen se jää moninapaliittimen alle pilkottamaan. ;) Harmaan kauluksen joutuu vähän ujuttamaan, mutta mikrotemppi näytillä ;D
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Täsmälleen samat oireet ja vika diagnosoitu, juurikin tuohon lämpösulakkeeseen.
Et viittis tuohon mun lämmittimen korttiin käpistellä samanlaisen systeemin :D?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta