Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Radion asennus uuteen Hobby -vaunuun

<< < (2/7) > >>

99:
Meillä on tämmöinen: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/39650/knfjh/JBL-Charge-4-Bluetooth-kaiutin-musta

Huomattavasti pienempikokoinen kuin Xtreme (meillä on tämäkin), joten sopii paremmin pöydällekin. Äänenlaadussa ei häviä isommalleen ja bonuksena lataus onnistuu USB:n kautta (ei invertterin tarvetta).

99:

--- Lainaus käyttäjältä: lahelju - 22.06.2020     kello on 19:39 ---Mikset lataa sitä autossa kännykkälaturila (usb-laturilla)? Minä ainakin teen niin ilman invertteriä.

--- Lainaus päättyy ---

Xtreme vaatii 19 volttia, ja USB on vain 5V.

Majuri:

--- Lainaus käyttäjältä: lahelju - 22.06.2020     kello on 19:39 ---Mikset lataa sitä autossa kännykkälaturila (usb-laturilla)? Minä ainakin teen niin ilman invertteriä.

--- Lainaus päättyy ---
Tossa on oma laturi. Pienempää voi ladata usb-laturilla. Duuni käytössä on semmonen pienempi. Sekin soi kyllä ihmeen hyvin.

perhomies:
Cd asemalla soitin pitäisi olla koska vaimo  haluaa kuunnella äänikirjoja joskus eli harvoin, aikaisemassa vaunussa mulla oli  bluetooth autosoitin ilman cd asemaa,  sen kautta spotifailla mussiikkia. Siittä sai kuulla ettei voi kuunnella äänikirjoja  :-X ,  eli ehkä on sitten pakko laitaa cd mankka itse en sitä tarvi.

Noi irto bluetoot kaiuttimilla voisi itse pärjätä jos kuuluvuus ja basso toimivat hyvin , mut pitänee kuunella toistakin osapuolta :D

Aakku:
Mulla on joku tällainen...

Pirun hyvä ääni ja kuuluvuus varmaan liki 360 astetta.
Ultima Ears

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View