Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Vinkkejä pohjois-Norjaan
88k5:
Ei kyllä jäänyt huonous huomaamatta - varsinki kun vertas kuntoo vähän alempana samana päivänä.. 8)
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 24.07.2020 kello on 12:21 ---En, mutta ei tuo tieosuus huonoa ole, etelässä moninpaikoin huomattavasti huonommassakunnossa .
Muutama vuosi aiemmin tuo tuo tieosuus oli paikotellen todella huonossa kunnossa, et sillee.
--- Lainaus päättyy ---
Se on ollut HUONO jo vuosikymmeniä.
Muutama isompi monttu on kaivettu ja tasattu mutta muuten viimeset 150 on välittömän korjauksen tarpeessa.
Siksi on järkyttävää, että rahat meni pääosin sinne Kolarin ja Muonion välille.
Ja Yliniemi olisi saanut maksaa itse älytiensä.
Taidat ajaa jonkun muun autolla?
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 24.07.2020 kello on 12:38 --- Taidat ajaa jonkun muun autolla?
--- Lainaus päättyy ---
Ihan omalla autolla olin liikenteessä.
Ja en enää väännä kanssasi tästä asiasta.
Minun mielipiteeni on minun ja sinun mielipiteesi on sinun ja piste
Turhaa palstan jatkamista vain.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 24.07.2020 kello on 12:54 ---Ja en enää väännä kanssasi tästä asiasta.
Minun mielipiteeni on minun ja sinun mielipiteesi on sinun ja piste
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä ettet jatka, ei se meille parempaa tietä tuo.
Ja oppiihan ne pahimmat kuopat vuosien mittaan ulkoa.
Silti keväällä on aina niitä hetkellisiä heittoja, joihin ei osaa varautua.
Kärry perässä on sitten vielä omansa, pitää olla entistäkin varovaisempi.
Lmc mies:
Kyllä tuo tie osuus aika heikossa hapessa paikoin on..mutta os joku menee Jällivaara-kiiruna väliä niin heti Kiirunaan lähdettäessä tietyö jossa pieni pätkä HIRVEÄÄ ryökytystä ja uria/kuoppia..saa oikeasti varoa ettei riko autoaan..
Suomessa mentiin navigaattorin mukaan Sodankylästä-kuusamoon...välillä oli tieosuus n.40km huonoa Hiekkatietä ja matkailuautolla niinkuin tiedätty yhtä helvettiä..max nopeus40kmh
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta