Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit

Kaasuasentajaa etsin

(1/8) > >>

NinaKristiina:
Terve.. Tietoa kaipailen, en haulla löytänyt  ;) Elikkäs Cappy vm. -91 kävi jääkaapin nuohouksessa ja koeponnistuksessa. Kaappi on Electrolux RM 300 D tai RM 400 D. Ongelma on kun kaappi oli ollut noin vuorokauden päällä ja sattumalta menin vaunulle, niin oli käryä ja kuumuutta. En tahtoisi viedä samalle "ammattilaiselle". Haluan nukkua yöni enkä pelätä hermorauniona sekä myös uskaltaa jättää koiriani vaunuun  :( Olen siis aivan noviisi, vaunua olen käyttänyt roikan päässä tän reilun kolme vuotta koiraharrastuksissa . Nyt tahdon puskailla ja vierailla ystävien sähköttömällä mökillä. Edellinen omistaja on huollattanut jääkaapin juuri ennen ostoani 3/2017. Kaasulla en ole käyttänyt, mutta toimivat hyvin ostotilanteessa sen tunnin pari mitä "kauppoja tehtiin"  :) Olen satavarma, jotta syy on nuohouksen eli asentaja on mokannut. Toimitusjohta ei halua ymmärtää tai ei oikeasti meinaa ymmärtää, miten vakavan vaarallinen oli tuo moka. Etsin oikeasti ammattilaista joka osaisi tuon tarkistaa/korjata ja samalla Primus 2450 kaasupuolen, sillä sitä en uskalla edes tuon ammatilaisen jälkeen kokeilla.. En ole edes katsonut tuonne ritilän sisälle, vaan asiasta jotain tietävä saa katsella.  Vaunu on Forssassa mutta ajelen kyllä tarvittaessa... Mieli halajaa reisuun, joten kaunis kiitos jos apuja löytyypi täältä  Thumb


99:
http://prcaravan.fi/

tsahkali:
 :o
Kovin on käynyt kuumana, kun ritilä on sulanut!
 :o

K.E.V:
Tainnut joku 3 millin poralla puhdistaa suuttimen

Hesus:
mikä tuossa kohtaa ritilän takana on?  :o pakoputki olisi luonnollisin, mutta onko? toki ei sekään niin kuumaa saa olla että muovit sulaa.

onkohan suutinta lainkaan paikalla...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View