Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Ducato 244 RL valojen lisäys
Ruuteri:
Jep. Mie laitoin vielä parkkeihin ledit,niin on samaa sävyä päivävalojen kanssa.. Mut ajovalot päällä ei näytä hyvälle.
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: Ruuteri - 10.06.2020 kello on 20:35 ---Jep. Mie laitoin vielä parkkeihin ledit,niin on samaa sävyä päivävalojen kanssa.. Mut ajovalot päällä ei näytä hyvälle.
--- Lainaus päättyy ---
Teitkö tuolla kytkennällä?
Mitäpä mieltä ohjeesta?
Ruuteri:
--- Lainaus käyttäjältä: Ruuteri - 6.06.2020 kello on 16:08 ---Ite laitoin samalle aikoinaan paikalle. Halvat kiinavalot,olikohan pari eke pari.. Motonetistä vaihtorele ja rosvoliittimellä lyhkästen piuhasta heräte. On säästyny aika monta H7 poltinta..
--- Lainaus päättyy ---
Siis tälleen..
Karabiilisti:
Kauanko teillä kestää nuo H7 polttimot? ???
No tuossa itellä on kyllä H4 set ja olen muistaakseni kerran vaihtanut toisen puolen 120 000km aikana, sinne tuli HD malli, siinä pitkä takuukin.
Tuo vasen puoli kun on niin v-mäinen vaihdettava. Oikeelle puolelle homma vie pari minuuttia mutta vasemmalle pitää purkaa maskit yms tai sitten pyytää kauniimpi puolisko paikalle.... 8 numeron handyllä onnaa myös parissa minuutissa mutta 12 numerolla ei ....
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 12.06.2020 kello on 13:28 ---Kauanko teillä kestää nuo H7 polttimot? ???
Tuo vasen puoli kun on niin v-mäinen vaihdettava. Oikeelle puolelle homma vie pari minuuttia mutta vasemmalle pitää purkaa maskit yms tai sitten pyytää kauniimpi puolisko paikalle.... 8 numeron handyllä onnaa myös parissa minuutissa mutta 12 numerolla ei ....
--- Lainaus päättyy ---
Minä olen aina ottanut maskin pois ja myös valot irralleen, niin ei ole tarvinnut taiteilla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta