Tekniikkakeskustelut > Alde
Alde 3020 ja lämmönvaihdin
mike:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 3.06.2020 kello on 15:49 ---On siinä vaihtimen ja moottorin välissä kiertovesipumppu, ja toimiikin vielä, ainakin hurisee ;-)
Pyöriikö se aina vai onko oma katkaisin?
--- Lainaus päättyy ---
MatsOnni:
Oma katkasin on, tosi hankalassa paikassakin vielä, joutuu könyämään pöydän alle jotta saa päälle. Mutta samassa paikassa se oli edellisessäkin, että siihen olen tottunut. :(
MatsOnni:
Sori, luin Miken vastauksen huolimattomasti.
Tarkoitatko siis, ettei Alden paneelista tarvi moottorilämmitystä kytkeä lainkaan? Riittää että pumppu ja lämmitys on päällä?
Muistelen, että edellisessä piti sen lisäksi paneelista painaa moottorilämmitys päälle. Voin olla väärässä kun en sitä tosiaankaan käyttänyt, kokeilin vaan jotta toimii.
arska100:
--- Lainaus käyttäjältä: MatsOnni - 3.06.2020 kello on 15:54 ---Oma katkasin on, tosi hankalassa paikassakin vielä, joutuu könyämään pöydän alle jotta saa päälle. Mutta samassa paikassa se oli edellisessäkin, että siihen olen tottunut. :(
--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin se toimii mullakin ja en ole tarvinnut kytkee muita päälle. Hyvin viime talvi pärjättiin.
MatsOnni:
Åålsprait, tämä selvä, kiitoksia Thumb
Paneelin painike lienee sitten ajastusta tms. varten. Sillä ei ole mulle oikeastaan merkitystä kunhan lämmittää tarvittaessa molempiin suuntiin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta