Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Millaisia vetoauton peilejä sinä pidät sopivimpina autoosi?
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 25.05.2020 kello on 11:31 ---Ja kun henkselit paukkuu,niin vetoauto on sen verran leveä ettei se mitää teleskooppi virityksiä tarvitse ;)
--- Lainaus päättyy ---
Johan se toinen äffä-kuski (vmt) mainitsi, ettei niitä tavan kuormaleveyksillä tartte levittää - hörökorvia tarvitaan vasta kun mennään 255cm paremmalle puolen.. esim. veneen kanssa..
Amerikkalassahan leveydet on isompia mitä vanhalla mantereella
HiTec:
Ei kyllä paljoa puutu ettei tarttisi noita apupeilejä lainkaan :-[
Yrjö:
Tässä ne parhaat mitä mulla on. Hinta ja laatu ovat oikeassa suhteessa.
Lokarit kyllä oon saanut naarmuille, mutta eihän mulla peltilehmä koskaan oo ollut koriste....eikä jatko.
Jotahi Pientä:
--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 23.05.2020 kello on 19:33 ---Itsellä on Milenco Aerot ja hyvin ovat pelanneet kuvan mukaisesti omien yläosaan kiinnitettyinä niin Citroen C5 III kuin Nissan Qashqai II :)
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Mutta nyt nykyisen Berlingo III kanssa joutuu hieman tuunaamaan, peilit tuossa ovat melko lyhkäset, vaikkakin korkeat. Itse asiassa aika nippa-nappa mennään joskos voisi vedellä tuota 230 leveätä Peflettiämme jopa ilman lisäpeilejä ???
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Sen verran tosin jo noita sovitellut, jotta eiköhän nuo Milencot tulle asennettua nyt pystyyn, se pystyssä sojottava keppi tuskin paljoa haittaa kun ei osu oveenkaan peilien kääntyessä sisään 8)
--- Lainaus päättyy ---
Näkeekö noista miten vaunun takanurkat ? Harkinnassa olisi tällaiset farkku Kia Ceediin, koska merkki kohtaisia ei ole saatavilla.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 25.05.2020 kello on 11:31 ---Ja kun henkselit paukkuu,niin vetoauto on sen verran leveä ettei se mitää teleskooppi virityksiä tarvitse ;)
--- Lainaus päättyy ---
onko se sitten henkselien paukuttamista, jos kysytään mielipidettä ja siihen vastaa rehellisesti?
toisten mielestä kai on, kun jollain pienellä etuvetokinderillä revitään maksimi isoa ja leveää vaunua ja pohditaan ääneen että mihin tarvitaan jotain isoa vetoautoa kun tälläkin tämä vaunu liikkuu...
Elämä on valintoja, jokainen tekee ne ratkaisut itse. Varmasti tiedät, kun concorde-pilotti olet?
Niin ja oma vaunu näkyi peilistä kyllä ihan ilman sitä "teleskooppivirityst äkin", mutta ei ollutkaan kuin 230leveä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta