Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Millaisia vetoauton peilejä sinä pidät sopivimpina autoosi?

<< < (3/12) > >>

Vesa:

Minulla Passatissa Repusel peilit.
Olen tottunut ajamaan pysty peilillä, näkee vähän myös vaunun ylänurkaa. Lisäksi auton omat peilit säädetty niin, että näkee vaunun etunurkan ja käännyttäessä vaunun rengas näkyy sieltä.

svc:
Minulla on samoin Milenco Aerot. Ovat itseasiassa samat, joita Citroen myy alkuperäistarvikkee na tuplahinnalla.

Erkki:

--- Lainaus käyttäjältä: Vesa - 23.05.2020     kello on 19:55 ---(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Minulla Passatissa Repusel peilit.
Olen tottunut ajamaan pysty peilillä, näkee vähän myös vaunun ylänurkaa. Lisäksi auton omat peilit säädetty niin, että näkee vaunun etunurkan ja käännyttäessä vaunun rengas näkyy sieltä.

--- Lainaus päättyy ---

Minulla oli aiemmin Repusel peilit pitkillä varsilla. Repuselissä on todella jämäkkä kiinnitys autonpeiliin. Imukupit (3 kpl) pitää hyvin peilin paikoillaan. Hyvät peilit kaikenkaikkiaan.

Erkki

Ossi66:
Mallikohtaiset Emukit on Volvossa kuten oli ennen Opelissa.
Mulla niska vielä toimii ongelmitta, niin nämä on mulle täydelliset 😉

Muumuupapa:

--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 23.05.2020     kello on 20:03 ---Minulla oli aiemmin Repusel peilit pitkillä varsilla. Repuselissä on todella jämäkkä kiinnitys autonpeiliin. Imukupit (3 kpl) pitää hyvin peilin paikoillaan. Hyvät peilit kaikenkaikkiaan.

Erkki

--- Lainaus päättyy ---

Toimiiko imukuppikiinnitys myös kovassa pakkasessa?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View