Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Millaisia vetoauton peilejä sinä pidät sopivimpina autoosi?

(1/12) > >>

Erkki:
Peilejä on kymmeniä eri malleja tarjolla. On halpistuotantoa sekä kalliimpia ”premiumin tason” peilejä.

Itsellle valikoitui EMUK STORE merkkikohtaiset peilit T-Rociin. Todella helppokäyttöiset ja vaivattomasti auton omiin peileihin asennettavat. Peileistä hyvä näkyvyys taakse. Ei värise ajaessa eikä tärise rekkoja ohittaessa turbulenssin vuoksi.
Tätä mallia tulen käyttämään seuraavissakin kulkineissa, jos ei parempia malleja omasta mielestä ole tarjolla.

Edellisessä Golf VII autossa oli myös EMUK peilit. Jotka hyviksi olen todennut, enkä sen vuoksi merkkiä/ mallia lähtenyt T-Rociin vaihtamaan.

Tänne mietteitä omista vetopeileistä, joihin olette olleet tyytyväisiä? Myös negatiivisia kertomuksia eri peilimalleista voitte kertoa.

Erkki

Haapaniemen Paroni:
Volvon orggis, kävi V70, XC70 ,Ja nyt XC60 Thumb

Hesus:
vetämiseen tarkoitetuissa autoissa on ihan omat peilit jotka saa tarpeeksi leveälle, ei tartte irtopeileillä leikkiä.

itellä abaut tuommoiset avolavassa:

jälkeenpäin olen ne kyllä ostanut ja asentanut, kun noin vanhassa olivat hyvin paljon rumemmat vetopeilit.

vmt:

--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 23.05.2020     kello on 16:24 ---vetämiseen tarkoitetuissa autoissa on ihan omat peilit jotka saa tarpeeksi leveälle, ei tartte irtopeileillä leikkiä.

itellä abaut tuommoiset avolavassa: (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

jälkeenpäin olen ne kyllä ostanut ja asentanut, kun noin vanhassa olivat hyvin paljon rumemmat vetopeilit.

--- Lainaus päättyy ---

Just näin ja näkee kyllä vakioasennossakin oikean vetoauton isoista peileistä 2,5m levyisen kärryn ohi, mutta peilit saa tarpeen mukaan vielä 10 cm leveämmälle.
Edit. Siis tolleen:

kimi:
Minä tykkään lokasuojiin pyöräaukon ja konepellin väliin tulevista peileistä. Ei tarvitse vispata päätä ajaessa ja perässä tuleva  laite pysyy näköpiirissä koko ajan. Tarpeeksi leve veturi ja omat peilit ajaa saman asian




Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View