Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
DNA mokkula - tekeekö tämmösellä mitään?
perho-ukko:
Minulla ollut parivuotta DNA:n mokkula,sillä kirjoitan nytkin,toimii jokapuolella Suomessa,myös Norjassa,(tosin kallista),onhan se vähän hidas,mutta mihinkä tässä on kiire !!! ;D
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Jushi69 - 9.09.2011 kello on 20:02 ---No eikös tuossa ole 2 viikon kokeiluaika ja jos ei toimi niin palauttaa postiin niin ei tule kuluja.
--- Lainaus päättyy ---
Joo, nuot kulut ei oo ratkaisevia kun työnantaja maksaa, eikä ole edes verollinen etu ;)
samalla hinnalla saa valita jonku muun itselleen paremmin sopivan jos löytää.
Ehkäpä otan kuiteski tuon - toimii varmaan ainakin kotona, kun masto möllöttää sadan metrin päässä.
Toivotaan ettei naapureilla ole tuota etuoikeutta ;D
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 9.09.2011 kello on 20:05 --- Minulla ollut parivuotta DNA:n mokkula,sillä kirjoitan nytkin,toimii jokapuolella Suomessa,myös Norjassa,(tosin kallista),onhan se vähän hidas,mutta mihinkä tässä on kiire !!! ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tuon DNA:n kanssa kannattaa olla tarkkana, joka paikassa se ei vielä toimi. Ovat kyllä parantaneet yhteyksiä parin vuoden aikana. Itse sorruin hyvään tarjoukseen ja ei toiminut puhelin edes ulkona, onneksi sain sopimuksen purettua. Oma moka kun en tiennyt. :-[
Weicco:
eipä sitä sellaista mokkulaa oo vielä tehtykkään että pelaa joka paikassa.
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 9.09.2011 kello on 20:17 ---eipä sitä sellaista mokkulaa oo vielä tehtykkään että pelaa joka paikassa.
--- Lainaus päättyy ---
Totta on ja sen takia kannattaa miettiä, että kenellä ne parhaat yhteydet on.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta