Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Kotimaan tasokkaat leirintäalueet
Laaga:
Johan monilla nettisaiteilla on valitettu Power Parkin hinnoista ja kyselty puskaparkkia lähistöltä jotta vois poimia rusinat pullasta. Kyllä tasokkaan alueen hintapudottais kävijämääriä ja tosiaan ne kaks kuukautta ei riittäis tuomaan tarpeeksi kassavirtaa alueen ylläpitoon.
Pohjanperän pappa:
Olen jonkin verran kiertänyt kotimaan alueita, mutta en suinkaan kaikkia. Olen enemmän puskissa. Mutta minusta paras paikka palvelujen ja siisteyden suhteen ollut Power Park. Ja sitten minusta on kaikkein parasta "palvelua", että kun omistaja tulee vastaan niin hän sanoo päivää vaikka ei tunnekkaan. Minua se hivelee, että miljonäärillä on varaa tervehtiä vanhaa eläkeläiskaravaanar ia.
MRi:
--- Lainaus käyttäjältä: Pohjanperän pappa - 16.05.2020 kello on 06:29 ---Ja sitten minusta on kaikkein parasta "palvelua", että kun omistaja tulee vastaan niin hän sanoo päivää vaikka ei tunnekkaan. Minua se hivelee, että miljonäärillä on varaa tervehtiä vanhaa eläkeläiskaravaanar ia.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo "itsestään selvyys" jäikin pois omalta listalta.
Ja miksi ei olisi varaa tervehtiä: sehän ei maksa mitään, oli sitten miljunääri tai ei :)
"Masi":
Omistaja ymmärtää päivää sanan arvon, sillä sanalla on helppo levittää sitä myönteistä kuvaa.
Rutinoff:
Viinakaupan läheisyys on plussaa. Toki kunnon karavaanilla on kotiviinit mukana :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta