Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Uusi vaunu esim. Saksasta

<< < (3/7) > >>

mike:

--- Lainaus käyttäjältä: perhomies - 27.05.2020     kello on 20:10 ---Nyt tuli loppumetreille  vaunun vaihto. Kartoitettiin Saksasta tuontia  mutta korona olisi hidastanut  maahantuloa. Joitakin katseltiin tästä Oulun ympäriltä , myös Seinäjoelta ja Kokkolasta olihan noita vaihtoehtoja mutta kun on pilkun tarkka mielestä ei löytynyt ja kun ritteerit oli kuitenkin tarkalleen tiedossa.

Päädyttiin ostamaan Ihka UUSI  Hobby 495 UL , erillissängyillä, U-ryhmällää, lliikkeessä laitetaan vielä180W  paneeli katolle ja tupla  AMG akut , kun ollaan enemmän puskaparkki retkeilijöitä. Onhan tuo melkoinen pomppaus nykyaikaan 1991  ---?  2020.  Ennen juhannusta vaunu on sitten pihalla.

--- Lainaus päättyy ---

Laitoitko sanktion jos ei ole silloin pihassa?

arska100:
Onnea uudelle vaunulle!

Erkki:

--- Lainaus käyttäjältä: perhomies - 27.05.2020     kello on 20:10 ---Nyt tuli loppumetreille  vaunun vaihto. Kartoitettiin Saksasta tuontia  mutta korona olisi hidastanut  maahantuloa. Joitakin katseltiin tästä Oulun ympäriltä , myös Seinäjoelta ja Kokkolasta olihan noita vaihtoehtoja mutta kun on pilkun tarkka mielestä ei löytynyt ja kun ritteerit oli kuitenkin tarkalleen tiedossa.

Päädyttiin ostamaan Ihka UUSI  Hobby 495 UL , erillissängyillä, U-ryhmällää, lliikkeessä laitetaan vielä180W  paneeli katolle ja tupla  AMG akut , kun ollaan enemmän puskaparkki retkeilijöitä. Onhan tuo melkoinen pomppaus nykyaikaan 1991  ---?  2020.  Ennen juhannusta vaunu on sitten pihalla.

--- Lainaus päättyy ---

Onneksi olkoon uudesta Hobby vaunusta. Taitaa olla uutukainen alla olevan kuvan mukainen?

Erkki

perhomies:
Empä laittanut sanktiota kun ei tullut mieleenkään,  sittehän tuon BestCaravan liikkeen  palvelu mitataan. Ostohetkellä palvelu Oulun liikkeessä moiteetonta.
Itse on tarkoitus sitten asentaa radio ja 4x kaiuttimet ja myös muutamia USB porttia pitää asennella , huolella miettiä niiden paikat. Liikkeessä asentavat myös kaasuhälyttimen vaikka tähän vanhaan  asentelinkin itse kaikki mahdolliset.
Tuosta saa joku hyvän vaunun talvet hallissa ja vaunussa irtopatteri päällä koko talven, taatusti ei ole kosteutta. 2x geeliakut, ctec akkulaturi,  bluetooth radio 4x kaiuttimet , kaasuhälytin 12V, UFO anteeni katolla.

Uusi menee samaan paikkaan talveksi.

Ossi66:
Onnea uudelle matkakodille  Thumb

Usb rasioihin, katoppa tuolta miten minä sen toteutin  ;)
https://karavaanari.org/index.php/topic,13623.msg262014.html#msg262014

Edit:
Nykyään taitaa saada myös valmiita USB-latausrasioita sieltä Kempeleen BestCaravanin hyllystä.  Minä sain silloin samasta paikasta vaan normaalin pistorasian.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View