rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Hobby vai MC Louis Lagan  (Luettu 2078 kertaa)

  • Vieras
  • Hobby vai MC Louis Lagan
    « : 12.05.2020 kello on 13:08 »
    hei, olen tietämätön ostaja, minulla on ollut jotain vuosia sitten Ducato, nyt olisi ostamassa uudelleen asuntoautoa. Vaihtoehtoina on Hobby Ducato, Fiat vm.2000, km 157 000, 2,8 l. toinen MC Louis Lagan vm. 2006, km 119000, 2,0 l. Hinnoissa ei ole kun 2500 euroa eroa. Mutta netistä luettuna, Lagan on halpis auto verrattuna ducatoon, onko sillä merkitystä esim.vaihdossa tai jälleenmyynnissä. En kyllä ajattele ostavani ja heti myisin pois, vaan tarvitsin ihan talvikäyttöä ajatellen asuntoautoa. Ducatossa olisi tuplapohja, mutta laganiakaan ei ole haukuttu huonoksi talvikäytössä. Tavallaan haluaisin ostaa ducaton, se viehättää olemukseltaan, mutta Lagan olisi uudempi

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:07
    • Häme
    Vs: Hobby vai MC Louis Lagan
    « Vastaus #1 : 12.05.2020 kello on 14:18 »
    Eiköhän nuo molemmat korit, Hobby (mikä korimalli?) ja MC Louis Lagan ole rakennettu Fiat Ducaton alustalle. Oikeita talvi käyttöön tarkoitettuja malleja ei noista ei ole kumpikaan. Laita linkit molenpien autojen myynti-ilmoituksista tänne, niin on porukalla helpompi ottaa kantaa autoihin.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:25.01.2022 kello on 07:19

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 07:11
    • Kulkija
    Vs: Hobby vai MC Louis Lagan
    « Vastaus #3 : 12.05.2020 kello on 15:24 »
    En tunne tuota Hobbya, mutta hyvin epäillen suhtaudun tietoon siitä, että olisi tuplapohja. Matala ja näppärä auto kyllä.

    Mc Louis Lagan voi olla nätisti pidettynä ihan ok kesäauto. Myyjä, joka kirjoittaa kaikki sanat isolla alkukirjaimella, onnistuu lamaamaan minun mielenkiintoni. Jos kirjoittaa omilla säännöillään saattaa tehdä myyntihommankin samalla periaatteella.

    Talviautoksi katselisin integroitua.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:18.04.2024 kello on 14:00
    • Jaa mitä että?
    Vs: Hobby vai MC Louis Lagan
    « Vastaus #4 : 12.05.2020 kello on 16:15 »
    Kumpikaan ilmoitus ei kyllä säväyttänyt. Toki jos jaksaa ja viitsii niin varmaan molemmat kannattaisi käydä katsomassa.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:10.03.2022 kello on 18:27
    • Jo vain !
    Vs: Hobby vai MC Louis Lagan
    « Vastaus #5 : 12.05.2020 kello on 17:27 »
    Tarkistaisin kyllä
    Caravanliike: Laura Hedman:in tiedot tarkasti

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:10
    Vs: Hobby vai MC Louis Lagan
    « Vastaus #6 : 12.05.2020 kello on 17:52 »
    Minulla on ollut McLouis ja nyt Hobby. McLouisissa oli kosteusongelmia mm. takatallin ovi ja takaseinää jouduin korjaamaan kosteusvaurioiden takia. Helmamuovit ovat heikkolaatuisia, eivät kestä Suomen pakkasissa, helmoissa olevat äärivalot olivat jatkuvasti hajalla. Hobbyssa minulla ei ole ollut mitään vastaavia ongelmia. Tuossa Hobbyn mallissa voi hyvinkin olla ns. tekninen kaksoispohja, eli lattian alla on lämpöputket, lattia on lämmin- Molempia autoja käytin myös talvella ja kyllä niissä tarkeni. Jos Hobbyssa on tuo tekninen kaksoispohja, niin harmaavesisäiliö on lämpimässä tilassa.