Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Mikä hyvä painepesuri

<< < (2/8) > >>

megaman:
Se on myös hyvä, että saa varaosia.

Alan:
Aika yksimielisiä ovat kommentit. Täällä kanssa: https://konekansa.net/threads/painepesureista-kokemuksia.3171/page-4

Koska sitä oppii, että kerralla hyvä, jos laite on muuhun kuin aivan tilapäiskäyttöön.

Eilen uunin vastusta vaihtaessani rupesin muistalemaan, että pieni sininen Bosch-akkupora taitaa olla jo yli kymmenen vuotta vanha ja toimii edelleen.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 12.05.2020     kello on 07:38 ---Eilen uunin vastusta vaihtaessani rupesin muistalemaan, että pieni sininen Bosch-akkupora taitaa olla jo yli kymmenen vuotta vanha ja toimii edelleen.

--- Lainaus päättyy ---

Siniset Boschit on ammattikäyttöön tarkoitettuja, joten kestää käyttöä.

Kojootti:
Minulla on Kränzle 1152  ja lisävarusteena vaahdotin, joka on aivan ehdoton pesuaineita levittäessä. Ainoa lisävaruste jota kaipaan on pyörivä liitin kahvan ja letkun väliin. Olen pessyt useita peltikattoja tuolla pesurilla. 15 metrin letku helpottaa kummasti hommia, kun autonkin saa pestyä pesuria siirtelemättä. Pieni miinus siitä että tuo Kränzle vaatii 16a sulakkeen ja 2,5mm2 jatkojohdon. Hyvänä asiana pidän sitä, että Kränzleen saa öljyt itse vaihdettua.

armas ujomieli:
Ostin Duron 1800w viime kesänä, hintaa n.80€. Sai sillä ainakin matot pestyä. 130bar, paperilla. No käy se ainakin minulle karavaanarin pesurista, ammattivehkeet sitten erikseen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View