rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mikä hyvä painepesuri  (Luettu 6360 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:07
  • Eläkeläinen
Vs: Mikä hyvä painepesuri
« Vastaus #30 : 5.06.2020 kello on 00:19 »
Minulla on tuo Boschin pieni pesuri.Kätevä vaikka puskaparkissa kun ei vaadi vesijohtoa.Itseimev ällä pumpulla saa vaikka järvestä veden.
Tosin ei tuota mukana ole kuskattu.Kuitenkin mökillä käytössä kun ei ole vesijohtoa niin tynnyristä saa veden ja Kiporista sähkön.Suosittelen.
https://www.bosch-diy.com/fi/fi/p/pitkaellae-suutinvarrella-varustettu-easyaquatak-100-06008a7e01-v50058

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:51
  • Savo
Vs: Mikä hyvä painepesuri
« Vastaus #31 : 5.06.2020 kello on 07:04 »
Mulla oli Nilfisk...

Se toimi ihan hyvin neljä vuotta, mutta tänä keväänä alkoi pätkiä käynnistys. Kun helppasi liipasimesta, niin se oikeaoppisesti sammutti moottorin, mutta ei käynnistynyt kuin häristelemällä. Vein sen liikkeeseen, kun siinä oli 5 vuoden takuu. Maksoivat koko kauppasumman täysimääräisesti takaisin. Ei kuulemma neljä vuotiasta enää aleta korjaamaan.
No minä hain hyllystä uuden pesurin ja nyt mulla on taas uusi Nilfisk 5 vuoden takuulla. Totesin kaupassa, että mielestäni aika reilua.
Sanoiko liike näin että takuu on taas 5 vuotta, yleensä takuu ei jatku uutta aikaa mutta jos näin ovat sanoneet niin hyvä vain.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:23
Vs: Mikä hyvä painepesuri
« Vastaus #32 : 5.06.2020 kello on 09:27 »
Sanoiko liike näin että takuu on taas 5 vuotta, yleensä takuu ei jatku uutta aikaa

Se on toisaalta kummallista.
Jos laitteen käyttöikä pitäisi olla vuosia, niin takuun (  :laugh: ) päätyttyä joutuu sitte tappelemaan virhevastuun kanssa.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:15
Vs: Mikä hyvä painepesuri
« Vastaus #33 : 5.06.2020 kello on 09:47 »
Jos on saanut rahat takaisin ja ostanut uuden. Niin tottakai uudessa uuden takuut. On eri asia jos rahaa ei olisi liikkunut.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:10
  • viihtyy puskissa
Vs: Mikä hyvä painepesuri
« Vastaus #34 : 5.06.2020 kello on 09:49 »
Tuo oli kyllä hyvin hoidettu siltä liikkeeltä, tuli sivusta seuraajallekin hyvä mieli :)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:11.04.2024 kello on 13:28
Vs: Mikä hyvä painepesuri
« Vastaus #35 : 6.06.2020 kello on 20:10 »
Itellä oli myös vaihtoehtona pikku kränzle tai nilfisk. Päädyin husqvarnan pw350 malliin kun nettikauppa myi tarjouksessa 269. ovh 350. Kränzle jäi ostamatta kun oli sen verta kalliimpi vielä se malli joka sammuu kun päästät liipasimen. Tässäkin on metallipiumppu ja induktiomoottori  Thumb

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:53
  • Escucha el Oi!
Vs: Mikä hyvä painepesuri
« Vastaus #36 : 7.06.2020 kello on 09:46 »
Jos on saanut rahat takaisin ja ostanut uuden. Niin tottakai uudessa uuden takuut. On eri asia jos rahaa ei olisi liikkunut.

juu se on aika tyhmää yleinen käytäntö, että jos otat suoraan uuden koneen niin mennään "vanhan takuuajalla", mutta jos otat rahana ja ostat uuden koneen niin on täys takuu..  ???

Itsellä joku Kärcher metallipumpulla, en nyt muista mallia,8-9v vanha. Muuten ollut ihan ok mutta se muoviletku on kamala. Aina kierteillä ja niin jäykkä että letkukelan kahvakin hajosi kun kelasin kelalle.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:07
  • Eläkeläinen
Vs: Mikä hyvä painepesuri
« Vastaus #37 : 7.06.2020 kello on 10:40 »
Boschilaisia näkyy nyt olevan jonkun verran Motonetin Outletissa.Ei ole paha hinta.
https://www.motonet.fi/fi/tuote/8500787/Bosch-Easy-Aquatak-100-painepesuri

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:51
  • Savo
Vs: Mikä hyvä painepesuri
« Vastaus #38 : 7.06.2020 kello on 11:56 »
Hyvin olen pärjännyt Kärcherin k3:la. Tänäänkin mattoja ja saunanlauteet pesasin.