rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Trumatic c; ei lämmintä vettä  (Luettu 6253 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Trumatic c; ei lämmintä vettä
« Vastaus #15 : 19.10.2020 kello on 12:26 »
Hei. Onko teillä tietoa missä sijaitsee Truma C6002 takaiskuventtiili? Meinaa pärskähdellä hanat.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 23:08
Vs: Trumatic c; ei lämmintä vettä
« Vastaus #16 : 19.10.2020 kello on 12:44 »
Lämmittimen kyljessä joko valkoinen tai punainen kuulaventtiili josta letku pohjan läpi. Tämän kautta lämmitin saa ilmaa veden tilalle jos pakkasvahti aukeaa ja lämmitin valuttaa vedet.
Onko autossasi painevesijärjestelm ä vaiko uppopumppu.  Jos uppopumpulla toteutettu takaiskuventtiili pumpun lähellä vesiletkussa tai itse pumpussa. Painevesijärjestelm ä pitää itse paineen yllä.
Tuo pärskii jos järjestelmässä on ilmaa ja vettä täytettäessä kannattaa pitää joku lämminvesihana auki kunnes vesi valuu nätisti pärskimättä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Vs: Trumatic c; ei lämmintä vettä
« Vastaus #17 : 19.10.2020 kello on 14:21 »
Lämmittimen kyljessä joko valkoinen tai punainen kuulaventtiili josta letku pohjan läpi. Tämän kautta lämmitin saa ilmaa veden tilalle jos pakkasvahti aukeaa ja lämmitin valuttaa vedet.
Onko autossasi painevesijärjestelm ä vaiko uppopumppu.  Jos uppopumpulla toteutettu takaiskuventtiili pumpun lähellä vesiletkussa tai itse pumpussa. Painevesijärjestelm ä pitää itse paineen yllä.
Tuo pärskii jos järjestelmässä on ilmaa ja vettä täytettäessä kannattaa pitää joku lämminvesihana auki kunnes vesi valuu nätisti pärskimättä.
Kiitos. Painevesijärjestelm ä on. Minäpä tutkin löytyykö kertomasi  kuulaventtiili.