Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Koiran kytkeminen ja hallinnassa pitäminen
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 27.04.2020 kello on 18:18 ---Puudelni ei lähde jäniksen perään kun on narun päässä. Valkoinen karvapallosi saattaa sen tehdä.
Netistä näemmä koirankoulutusohjei ta luettu ja tänne kopioitu :laugh: :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Karvapallo ei lähde, eikä muuten haukukaan (paitsi käskystä). Kun on kasvatettu ja koulutettu.
Mutta ymmärrän että kouluutamatonta puudeliasi pitää sinun pitää narun päässä (Toivottavasti ei roiku narunpäässä).
Ai niin, koirankoulutusta on ihan yliopistoluennoilla kin opiskeltu, tosin siitä on jo aikaa parikymmentä vuotta (koiria ollut 80-luvulta lähtien). Lähipiiristäkin saa neuvoja jos tarve on kysäistä, eräsikin on koiraharrastuksessa päässyt suomen mestariksi asti koirineen.
armas ujomieli:
Minä kultainen keskikaljan noutaja taidan lähteä lenkille nyt Pitbullin kanssa. Ja oikein kytkettynä kun ihmisten ilmoilla ollaan. Kohta varmaan aletaan hirviäkin pitämään metsässä kytkettynä :D
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 27.04.2020 kello on 18:41 ---Karvapallo ei lähde, eikä muuten haukukaan (paitsi käskystä). Kun on kasvatettu ja koulutettu.
Mutta ymmärrän että kouluutamatonta puudeliasi pitää sinun pitää narun päässä (Toivottavasti ei roiku narunpäässä).
Ai niin, koirankoulutusta on ihan yliopistoluennoilla kin opiskeltu, tosin siitä on jo aikaa parikymmentä vuotta (koiria ollut 80-luvulta lähtien). Lähipiiristäkin saa neuvoja jos tarve on kysäistä, eräsikin on koiraharrastuksessa päässyt suomen mestariksi asti koirineen.
--- Lainaus päättyy ---
Tästäkin haluat pätemisen tehdä, se sinulle suotakoon.
Puudelit on opetettu perusjuttuihin. Nimensä tuntevat ja käskyttäessä luokse tulevat. Sisäsiistejä ovat. Ihmisystävällisiäki n.
Narussa siksi kun koiraeläimiä ei saa vapaana pitää. Pihalla noin 300 m2 aitausta missä saavat tarpeensa vapaana tehdä. Lenkit sitten narussa.
Kaksihan näitä on että ovat toisilleen kaverina. Yksinäisellä eläimellä on ikävämpää.
Aakku:
Minä en ymmärrä mikä tässä on epäselvää...
Koirat pidetään kiinni lakipykälien mukaan, oli koulutettu, tai ei. Sattuneesta syystä minä pelkään irrallaan olevia koiria ja minulla lienee siihen oikeus. Siihen ei pätkääkään auta, jos koiran omistaja sanoo, ettei hänen koiransa pure.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 27.04.2020 kello on 18:52 ---Lenkit sitten narussa.
--- Lainaus päättyy ---
Itse suosin hihnaa, mutta kukin tavallaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta