Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Karavaanarimatkailun tilanne kesällä 2020

<< < (19/24) > >>

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 28.04.2020     kello on 17:51 ---Huomaa että tälle väelle suositukset ova hyvinkin tarpeen. Reissulle ollaan lähdössä omien mututietojen siivittämänä.
Miten puutarhaleiriläinen katsoo olevansa oikeutettu lähtemään reissuun? Entä jos kaikki niin tekisivät?
Typerys ajattelee itseään, viisas kokonaisuutta.

--- Lainaus päättyy ---
No joka kriisissä on rusinat pullasta poimivia minä ite kypykaartilaisia loisimassa muiden kustannuksella.
Ne on vaan kestettävä.

Pena10:

--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 28.04.2020     kello on 14:13 ---Mikä leirintäalue otti vierailijan vastaan? Meidän suunnitelmissa olisi päästä lähtemään Itä-Suomen kiertueelle vaunun kanssa, Punkaharjun seutua kiertelemään ja sieltä matka jatkuisi pohjoisen suuntaan. Thumb

Etelässä SFC Etelälahti

Erkki

--- Lainaus päättyy ---

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 28.04.2020     kello on 17:51 ---Huomaa että tälle väelle suositukset ova hyvinkin tarpeen. Reissulle ollaan lähdössä omien mututietojen siivittämänä.
Miten puutarhaleiriläinen katsoo olevansa oikeutettu lähtemään reissuun? Entä jos kaikki niin tekisivät?
Typerys ajattelee itseään, viisas kokonaisuutta.

--- Lainaus päättyy ---
Saatkos herra ylijohtaja kerrottua saako muut kuin ne puutarhaleiriläiset liikkua. Ja kumpaan kategoriaan loppulauseesta itse kuulut

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 28.04.2020     kello on 19:07 ---Saatkos herra ylijohtaja kerrottua saako muut kuin ne puutarhaleiriläiset liikkua. Ja kumpaan kategoriaan loppulauseesta itse kuulut

--- Lainaus päättyy ---
Jahas. Odottamaton arvonnousu. Thumb
Ei saa. Hupiliikkumista on vältettävä. Omituista ettet ole vieläkään asiaa käsittänyt. Luulisi useassa viikossa moisen oppivan.
Loppulauseessa maittuun kategoriaan kuulumistani voit arvailla. Ainakin yritän käyttäytyä siten että paluu normaaliin olisi nopeaa. Tässä asiassa luotan alan ammattilaisiin. Jos sinulla on parempia vaihtoehtoja, kerro toki.

pamaus:
Vähän sellainen tunne, että rajoituksia puretaan melkoisesti 13.5, ja veikkaan, että koulutkin aukeavat silloin jollain tapaa.

Voi olla myös, että ravintolat aukenevat 1.6, mene ja tiedä.

Vaikea on kesällä väkeä estää liikkumasta, jos selviä rajoituksia ei enää ole ja valmiuslaki päättyy 13.5.

Varmaan tässä pitää leirintäalueidenkin löytää tälle kesälle joku välimallin ratkaisu ja todennäköisesti rajoittaa matkailijoiden määrää  tuohon 500 henkilöön.

Näyttää siltä, että euroopassa puretaan tällä hetkellä korona rajoituksia ja voi olla, että koronan 2. aalto tulee syksyllä. 

Itse olen ajatellut, että vien vaunun kesäpaikalle ja seuraan tilannetta. Voi olla, että vaunua ei koko kesänä paikalta liikuteta ja voi olla myös niin, että kesäpaikkaa ei paljon tule käytettyä, mutta tulee ainakin leirintäaluetta tuettua, jos ei muuta.

Katsotaan asiaa tilanteen mukaan ja seurataan valtion ohjeistuksia. Tässä vaiheessa vaunun vienti kesäpaikalle ei oikeastaan vielä vaikuta mihinkään.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View