Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Karavaanarimatkailun tilanne kesällä 2020

<< < (9/24) > >>

smy:
Yyteri ja Santalahti ilmeisesti edellisenä päivänä soittaen.
Heinäsaari, Heinola ja Rauhalahti, Kuopio myös auki. Ainakin edellisenä päivänä soittaen.
Kotisivuilta löytyy rajoitetut respan aukioloajat.

Kotisivuista päätellen Linnunlahti, Joensuu myös auki

Luulen että ensi kuussa aukeaa valtaosa yleisistä leirintäalueista.

Seinäjoen Ideaparkin matkaparkki myös auki. Sähköä saa tolpasta  ;)

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 26.04.2020     kello on 12:05 ---Asian unohtaneille tiedoksi: Edelleen on suositus päällä että liikkumista pitäisi välttää.

--- Lainaus päättyy ---

jep.
kyllä jokapäivä silti näkee autokuntia miteen ollaan koko perheen voimin lähdetty karavaanareilemaan.

En tiedä miten sitten tavalliset ihmiset tätä touhua katselee, mutta karavaanarina kyllä vähän laittaa harmittamaan; iso osa osaa noudattaa ohjeita ja jotkut tuijottaa vaan sitä omaa napaa. "seinät kaatuu päälle, pakko lähteä!" no jos ne kaatuu, niin sitten kuuluukin kaatua.

Kun se isoin osa noudattaa ohjeita, rajoituksia ei tulekaan, ja sitten se pieni itsekeskeinen ryhmä saa nauttia rauhallisista puskaparkeista ja Onnelan taiasta. "ei täällä ole muita, ei voi tartuttaa ketään..." niin miksiköhän? :keskisormihymiö:

Ihan kuin ei tässä varmaan jokainen haluis lähteä jonnekin.

Alan:
No itse en kaipaisi muuta kuin vesi- ja vessahuollon sekä rauhalliset yöunet. Ei tarvetta olla tekemisissä muiden kanssa.

Noihin tarpeisiin yleinen alue on usein tarpeettoman kallis eikä kesän alkaessa rauhallinen.

armas ujomieli:
Selkeämpi olisi kaikille nilkkapanta ja välttämättömimmät työssäkävijät saavat töihin mennä ja kaupassa käynti työmatkan ohessa n. 2vk välein. Pohjois-Korean mallissa ei ole turhaa byrokratiaa; kaikki ovat samaa mieltä rakkaan Johtajan kanssa taikka vedetään 9mm nappi otsaan :D

tucson:
Ehkäpä hallituksen ensi viikoksi lupaama linjaus tuo jotain valoa tunneliin, ei kovin houkuttelevaa yrittää viikonlopuksi väkisin iäkkäiden kausipaikkalaisten seuraksi. Olen itsekin viimevuonna eläkkeelle jäänyt, joten ikärasismista minua ei voi syyttäää-

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View