Sivuja:
Toiminto
  • #31 kirjoittanut Aakku 25 Apr 2020
  • Uskoisin Tervajoella olevan sellainen tähtitaivaan alla oleva suihku  Thumb

    T. Erkki
    Sellaista olen minäkin joskus käyttänyt...

    Ei vain viitsisi säikäyttää muita. Eikös sitä sanota, että missä tekijä, siinä näkijä.
  • #32 kirjoittanut 99 25 Apr 2020
  • Kopparössä on kanssa tilaa runsaasti.

    Ja voisin sanoa, että edulliset hinnat kausipaikoista ihan jos vertaa mihin vain. (Max. 790€ koko vuosi).
  • #33 kirjoittanut Alan 25 Apr 2020
  • Tietääkö joku SFC-alueen, joka on auki vierailijoille.

    Eli kukaan ei tiedä.

    Ja pakko sanoa, että sen sijaan kyllä piisaa ***** ****** tässä ketjussa.  :D
  • #34 kirjoittanut Erkki 25 Apr 2020
  • Eli kukaan ei tiedä.

    Ja pakko sanoa, että sen sijaan kyllä piisaa ***** ****** tässä ketjussa.  :D

    Mistä päin Suomea olet SFC leirintäaluetta vierailijoille etsimässä, vai mielenkiinnostako noin yleensä kyselet?

    Meikäläistä kiinnostaa lähinnä Uudeltamaalta SFC alueet.

    T. Erkki
  • #35 kirjoittanut Tarvasjoki 26 Apr 2020
  • Uskoisin Tervajoella olevan sellainen tähtitaivaan alla oleva suihku  Thumb

    T. Erkki
    Eihän puskissa mitään koppia tarvi puskathan suojaa  ympärillä ja ei tarvii otsalamppua kun tähdet valasee suihkukoppia, Thumb ,auton suihkua ei tarvii kotosalla käyttää kun on oma Kylppäri ihan käytössä Entäs teillä Erkki? :D
  • #36 kirjoittanut Erkki 26 Apr 2020
  • Eihän puskissa mitään koppia tarvi puskathan suojaa  ympärillä ja ei tarvii otsalamppua kun tähdet valasee suihkukoppia, Thumb ,auton suihkua ei tarvii kotosalla käyttää kun on oma Kylppäri ihan käytössä Entäs teillä Erkki? :D

    Jepulis. Oma kylppäri löytyy kotoa. Vaunu seisoo parkissa ja näin ollen vaunun suihkutilaa ei tule korona aikaan käytettyä.
    Fendt on toki käytössä arkisin, kun vaimo tekee etätöitä vaunussa. Mukava toimisto etätyöhön  Thumb

    T. Erkki
  • #37 kirjoittanut pamaus 26 Apr 2020
  • Tietääkö joku SFC-alueen, joka on auki vierailijoille.

    Illalla selailin joidenkin SFC  alueiden sivuja, kaikki olivat vain kausipaikkalaisille auki, ei vierailijoille.

    Ainut missä olen nyt nähnyt päiväkävijöinä kulkimia on Tuurin Onnela. Se on auki.
  • #38 kirjoittanut Alan 26 Apr 2020
  • Mistä päin Suomea olet SFC leirintäaluetta vierailijoille etsimässä, vai mielenkiinnostako noin yleensä kyselet

    Lähes kaikkialta, itärajalta ei tarvi. Nyt keväällä etelään, alkukesästä pohjoiseen.
  • #39 kirjoittanut Mautoilija 26 Apr 2020
  • Asian unohtaneille tiedoksi: Edelleen on suositus päällä että liikkumista pitäisi välttää.
  • #40 kirjoittanut Reissaaja80 26 Apr 2020
  • Tietääkö joku SFC-alueen, joka on auki vierailijoille.

    Itse kaipailisin myös tietoja yleisistä leirintäalueista, ovatko auki/avaamassa? Tuuri ja Nallikari vissiin auki normaalisti.
  • #41 kirjoittanut smy 26 Apr 2020
  • Yyteri ja Santalahti ilmeisesti edellisenä päivänä soittaen.
    Heinäsaari, Heinola ja Rauhalahti, Kuopio myös auki. Ainakin edellisenä päivänä soittaen.
    Kotisivuilta löytyy rajoitetut respan aukioloajat.

    Kotisivuista päätellen Linnunlahti, Joensuu myös auki

    Luulen että ensi kuussa aukeaa valtaosa yleisistä leirintäalueista.

    Seinäjoen Ideaparkin matkaparkki myös auki. Sähköä saa tolpasta  ;)
  • #42 kirjoittanut Hesus 26 Apr 2020
  • Asian unohtaneille tiedoksi: Edelleen on suositus päällä että liikkumista pitäisi välttää.

    jep.
    kyllä jokapäivä silti näkee autokuntia miteen ollaan koko perheen voimin lähdetty karavaanareilemaan.

    En tiedä miten sitten tavalliset ihmiset tätä touhua katselee, mutta karavaanarina kyllä vähän laittaa harmittamaan; iso osa osaa noudattaa ohjeita ja jotkut tuijottaa vaan sitä omaa napaa. "seinät kaatuu päälle, pakko lähteä!" no jos ne kaatuu, niin sitten kuuluukin kaatua.

    Kun se isoin osa noudattaa ohjeita, rajoituksia ei tulekaan, ja sitten se pieni itsekeskeinen ryhmä saa nauttia rauhallisista puskaparkeista ja Onnelan taiasta. "ei täällä ole muita, ei voi tartuttaa ketään..." niin miksiköhän? :keskisormihymiö:

    Ihan kuin ei tässä varmaan jokainen haluis lähteä jonnekin.
  • #43 kirjoittanut Alan 26 Apr 2020
  • No itse en kaipaisi muuta kuin vesi- ja vessahuollon sekä rauhalliset yöunet. Ei tarvetta olla tekemisissä muiden kanssa.

    Noihin tarpeisiin yleinen alue on usein tarpeettoman kallis eikä kesän alkaessa rauhallinen.
  • #44 kirjoittanut armas ujomieli 26 Apr 2020
  • Selkeämpi olisi kaikille nilkkapanta ja välttämättömimmät työssäkävijät saavat töihin mennä ja kaupassa käynti työmatkan ohessa n. 2vk välein. Pohjois-Korean mallissa ei ole turhaa byrokratiaa; kaikki ovat samaa mieltä rakkaan Johtajan kanssa taikka vedetään 9mm nappi otsaan :D
  • #45 kirjoittanut tucson 26 Apr 2020
  • Ehkäpä hallituksen ensi viikoksi lupaama linjaus tuo jotain valoa tunneliin, ei kovin houkuttelevaa yrittää viikonlopuksi väkisin iäkkäiden kausipaikkalaisten seuraksi. Olen itsekin viimevuonna eläkkeelle jäänyt, joten ikärasismista minua ei voi syyttäää-
Sivuja:
Toiminto