Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot
Lämpöeristysmateriaali
foothillster:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 24.04.2020 kello on 19:39 ---Eikös ne itse rakentelijat laita niihin jotain finnfoam-levyä tai saunasupia tai vastaavaa.
Youtubessa paljon videoita. Ainakin semmoinen, missä nopeutetussa videossa rakennetaan auto alusta loppuun.
--- Lainaus päättyy ---
"puuhastelijat" ja nomadit laittavat. Toimivaa, mutta työlästä sekä vie paljon tilaa jo valmiiksi kompaktissa tilassa. Ja aivan varmasti jää vaikka kuinka paljon tyhjää tilaa eristeen ja pellin väliin.
Supi saunavaha on muuten puunsuojaine jota käytetään saunapaneleissa, tarkoittanet kingspanin tuotetta saunasatu (alumiipinnoitettu uretaanilevy).
Lähetetty minun TA-1004 laitteesta Tapatalkilla
RR:
Itse eristin talvella sprintterin solukumilla. On hyvää, helppo ja nopea asentaa ja kallista. Laitoin valmiilla liimapinnalla olevaa.
Olen minä ihan perinteisen mallisen matkailuauton eristänyt uretaanilevyllä, eikä se minusta retkiautoon sovi.
Katossa Ja seinien yläosissa on 35mm paitsi niiden poikkirautojen kohdalla 10mm.
Alempana on enempi.
Ilmeisesti ewona-villa sopii tarkoitukseen myös.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: RR - 25.04.2020 kello on 08:24 ---Itse eristin talvella sprintterin solukumilla. On hyvää, helppo ja nopea asentaa ja kallista. Laitoin valmiilla liimapinnalla olevaa.
Olen minä ihan perinteisen mallisen matkailuauton eristänyt uretaanilevyllä, eikä se minusta retkiautoon sovi.
Katossa Ja seinien yläosissa on 35mm paitsi niiden poikkirautojen kohdalla 10mm.
Alempana on enempi.
Ilmeisesti ewona-villa sopii tarkoitukseen myös.
--- Lainaus päättyy ---
Miten valmis liimapinta pysyy katossa kiinni...?
Uuden pakun kattoon pitäisi liimata solukumi. Vanhempaan pakuun autoverhoilija liimasi spray liimalla. Kohtuu hyvin sekin on pysynyt 10 vuotta.
Kuinka paksua solukumia uskaltaisi kattoon asentaa pelkän liiman avulla?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.04.2020 kello on 08:34 ---Miten valmis liimapinta pysyy katossa kiinni...?
--- Lainaus päättyy ---
Tarttuu kuin punkki p/c:seen
Santeri:
Ewonawool on kans mielenkiintoinen. Jotenkin tuntuu, ettei sitä myydä missään. Löysin vaan tyylin hifikaupasta. 50mm paksussa vähän suurempi neljöhinta kuin 13mm solukumessa liimapinnalla. 30mm ewonawoolia saa jo 14e/m2. Kiinnosttaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta