Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Netistä bongattua

<< < (80/134) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 21.08.2019     kello on 21:43 ---Niinpä....

Minähän voisin olla asiantuntija kun ajelen vanilla puskaparkkeihin. Siis olen joidenkin mielestä varmaan sitten myös vanlife-puskaparkkihippi.

--- Lainaus päättyy ---
No ei, sinulla on retkeilyyn tai matkailuun tehty kulkine. Et ole hipsterikahvilassa herännäisyyden saanut idealisti joka menee kauppaan ja pimppaa pakun ja pääsee heti journalistiseen esiintymiseen.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 21.08.2019     kello on 21:51 ---No ei, sinulla on retkeilyyn tai matkailuun tehty kulkine. Et ole hipsterikahvilassa herännäisyyden saanut idealisti joka menee kauppaan ja pimppaa pakun ja pääsee heti journalistiseen esiintymiseen.

--- Lainaus päättyy ---

Esitit asian ehkä hieman pehmeämmin kuin minä.

Eikä Aakulla kai ole rastoja? Ja ehkä hänen kulkimeessa on myös vessa, niin tartte luontoa sotkea niinkuin nämä
pakuissa asuvat puskakakkijat.

Just edellisyön olin yhdessä lapin puskassa, koirien kanssa piti polkuja koluta mutta ei onnistunut, 5-10m parkista niin täynnä vessapaperia ja ihmisen ulostetta.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus - 21.08.2019     kello on 22:34 ---Just edellisyön olin yhdessä lapin puskassa, koirien kanssa piti polkuja koluta mutta ei onnistunut, 5-10m parkista niin täynnä vessapaperia ja ihmisen ulostetta.

--- Lainaus päättyy ---

Tämä johtuu siitä, että Tielaitos 'säästää'.
Wessat kärrätään varastoon, niin niitä ei tarvitse huoltaa.
Paskaongelma koskee jokaista tienvarren levikettä, eikä suinkaan johdu satunnaisista yöpyjistä.

Vesa:
https://youtu.be/C9X3-ksgyjc

Mahtuu sitä isommallakin yhdistelmällä matkustaa :)

"Masi":
Olutta maistellen saksa tutuksi ;)

https://www.promobil.de/stellplatz/vorstellung/8-top-stellplaetze-an-brauereien-oder-brauhaeusern/

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View