Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Netistä bongattua

<< < (65/134) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 30.07.2018     kello on 12:06 ---Asioita voi tehdä monella tavalla ja pariskunta on ylittänyt minun mukavuusrajan hyvin selkeästi. Leirintäalue palveluineen olisi ainakin minun tapauksessa valinta jos tuollaisen valinnan tekisin tuolla kalustolla. Saa hoidettua pyykit, pesut, saunomiset ja monen muun asian rasittamatta ulkopuolisia.

--- Lainaus päättyy ---

Juurikin näin. Alueella tai jossain muussa huollon mahdollistavassa ympäristössä homma toimisikin riittävän hyvin.

Esimerkiksi vanhalla, vaatimattomallakin kesämökkikiinteistö llä olisi hyvä asua autossa, mikäli käytössä on sauna ja ulkovessa. Ainoa ongelma olisi harmaavesitankin sulanapitäminen ja kaasuhuolto, jos tulee riittävän kylmä.

Turvallisuuttakin pohtisin, jos ihan vuoden ympäri puskissa yöpyisin.

Oulaa:
Tuo vaihtoehto pyörii päässä kanssa jo liian usein .
Kuukausittain kun katsoo minne ja kuinka paljon rahaa menee niin asumisen vakiokulut alkaa olla jo niin suuret että auton vakuutukset ja verot ovat vain murto-osa niistä.
Minun mieleni tekisi kyllä asua leijonan osa kylmästä ajasta tuolla missä ei niin paljoa tarvi lämmittää kulkinetta.

smy:
Itsellä yksin ollessa Espanjassa meni 1/3 ajasta campingillä, 2/3 jossain parkkiksilla.
Silloin kun en ollut yksin oltiin täysin campingeillä. Loka-Maaliskuun välissä ei suomessa tulisi mitään tuosta...

Rannoilla suihkut, kauppakeskuksessa vessat tai ravintoloissa kun siellä tuli melkeen ulkona syötyä.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 30.07.2018     kello on 13:39 --- kauppakeskuksessa vessat tai ravintoloissa

--- Lainaus päättyy ---

Onhan tästä aiheesta toki juteltu ennenkin, mutta en muista kysyneeni, että mitä jos yöllä pukkaa vessahätää?

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 30.07.2018     kello on 15:03 ---Onhan tästä aiheesta toki juteltu ennenkin, mutta en muista kysyneeni, että mitä jos yöllä pukkaa vessahätää?

--- Lainaus päättyy ---
Täytyyhän nyt asuntoautossa olla normi wc ja suihku,iliman muuta,ehottomasti jos siinä asumaan alkaa.
Mutta nuo mainitut auttaa lisäpalveluina.
Ei kasetti täyty niin nopeesti ja rannalla on mukava uittaa itteään meressä ja viruttaa suihkussa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View