Niin, juu... Otetaan uusiks: Aika tyhmä kaveri, jos oli muovipohjaa lämmittänyt!

Näin on tuohon ei voi muuta sanoa kun kaverillä ei järki paljon päätä pakota
Niin, juu... Otetaan uusiks: Aika tyhmä kaveri, jos oli muovipohjaa lämmittänyt! ![]() ![]() ![]() ![]() Näin on tuohon ei voi muuta sanoa kun kaverillä ei järki paljon päätä pakota Tällaisia tuotteita netistä bongasin, josko jotakuta kiinnostaa....
http://www.arcticheat.fi/matkailuautot.html
Tällaisia tuotteita netistä bongasin, josko jotakuta kiinnostaa.... Juu kiinnostaa kyllä, mut mistä noita saapi ostaa....? Juu kiinnostaa kyllä, mut mistä noita saapi ostaa....? Kohta info/jälleenmyyjät
Kohta info/jälleenmyyjätTääl Lahes piti olla jälleenmyyjä, mut soitin heille eivät olleet edes kuulleet ko. firmasta ![]() ![]() ![]() Kuinkahan paljon tuo lisäkuormittaa jo tarpeeksi kuormitettua akkua? Eivät sitten viitsineet tuota oleellista asiaa mainostuksensa ohessa kertoa...
Kuinkahan paljon tuo lisäkuormittaa jo tarpeeksi kuormitettua akkua? Eivät sitten viitsineet tuota oleellista asiaa mainostuksensa ohessa kertoa...eihän tuo akkua kuormita. lähtee lämmittämään sitten kun laturi tuuppaa riittävästi ja on käytettävissä sitä virtaa sieltä laturista, nyky autois on niin tehokkaat laturit ett siell on käytännössä aina reserviä vaikka ois kaikki kulutus laitteet päällä. varsinkin kylmillä keleillä kun akut on jäässä ja eivät ota vastaan juuri mitään, niin on aivan järkevää käyttää sitä virtaa akun lämmittämiseen jolloin sinnekki saadaan pikkasen lisää Tääl Lahes piti olla jälleenmyyjä, mut soitin heille eivät olleet edes kuulleet ko. firmastaNo minä ainakin koittaisin saada yhteyttä pääkallopaikalle ja kysyisin sieltä.... Arctic Heat Control Oy Kantajantie 17 90800 OULU Puh: 040 5563 600 E-mail: AHCOY@ARCTICHEAT.fi Väännettiinköhän tästä lämmittimestä kättä viimetalvena?
![]() Väännettiinköhän tästä lämmittimestä kättä viimetalvena?Joo varmaan.... Itse en ole kiinnostunut tuosta akunlämmittimestä, vaan ylläpitolaturista, joka on kytkettynä termostaattiin. Se puolestaan ohjaa lohkolämppäriä. Meillä on töissä kuorma-autoissa tällaisia systeemejä. Lohkolämmitinjohto on kiinni kesäisinkin, jos on pitkiä seisotuksia. Ylläpitolaturi pitää akun täytenä ja termostaatti katkoo lohkon lämmittämisen +5 asteeseen. Yksi johto ja monta toimintoa automaattisesti. TM 20/2013 testasi tuon Arcticheatin akkulämmittimen. Varmistaa 4x enenmän virtaa akkuun. Termari/jännite ohjaus. Itse käyttänyt jo 5 vuotta Lapin pakkasissa ja voin vakuuttaa että akkuhuolet jäi siihen.
Eihän tuota meinannut edes tuntea, rekkari kuitenkin paljasti, mun entinen auto lähes kahdenkymmenen vuoden takaa.
Ihan kuin vanhan kaverin olisi nähnyt pitkästä aikaa. ![]() http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/6162343 Poika myi joko vuosi sitten autonsa nettiauton kautta. Auton ensimmäinen omistaja kävi ostamassa tytölleen takaisin, harmitteli kun joku välissä ollut omistaja tuhonnut kaikki kuitit.
|