Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Netistä bongattua
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 5.11.2014 kello on 11:57 ---Tuossa tuota tulevaisuutta on.
--- Lainaus päättyy ---
Aika ihme porukkaa - nelikaistainen tie, jossa kaksi kaistaa tyhjänä ja paloautolle annetaan justiinsa kolmemetriä tilaa autojen välissä :o ;D
K.E.V:
Teatteriesitys , eli teennäinen tilanne. Olen kyllä useasti ollut livenä, toimii ihan eritahtiin.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 5.11.2014 kello on 12:04 ---No tuo pelko on todellinen muutaman vuoden päästä. 10 vuoden päästä moni orgilainenkin ajelee hybridillä, siis jos aikomuksena on ajaa pari-kolme vuotta vanhalla premiumilla niin suurin osa niistä on sitten noita ladattavia hybridejä ja "me duunarit ajellaan sitten näillä joissa ei ole tuota latausmahdollisuutt a".
--- Lainaus päättyy ---
Se on kyllä jännä, kun sinä taas kerran päätät asiat muiden (tällä kertaa duunareiden) puolesta.
Harjoitellaanpa ihaa vähän: "minä ajelen sitten tällä, jossa ei ole tuota latausmahdollisuutt a."
Ihmiset ovat yksilöitä ja kyllä pitää uskaltaa olla jotain mieltä ihan itse.
----------------
Toinen juttu sitten on, että moniko uusi auto todellakin on vuonna 2024 ilman latausmahdollisuutt a. Tai edes vuonna 2020.
eura665:
^^Eiköhän se duunarikin saa päättää itse millä ajelee, ei kait meikäläistä ny koiteta pakottaa toijootan rattiin.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 6.11.2014 kello on 19:00 ---^^Eiköhän se duunarikin saa päättää itse millä ajelee, ei kait meikäläistä ny koiteta pakottaa toijootan rattiin.
--- Lainaus päättyy ---
Eihän Toyota premium auto ole, jos luit kirjoitukseni ajatuksella niin huomaat etten ole sellaista väittänytkään, sitten myöhemmin ne premiumitkin ovat jo ladattavia hybridejä, onhan nyt Audilla, Volvolla ja Mersullakin niin mitä ne ovatkaan tulevaisuudessa, aina kannattaisi miettiä sitä autoilun tulevaisuutta. ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta