Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Netistä bongattua

<< < (3/134) > >>

Topelius:
Tai siis tarkoitin että tuota asuntoautoa tehtiin täällä ep:llä. Videosta en kyllä osaa sanoa :-(

Aakku:
Mitäs mieltä olette?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014012117957265_uu.shtml

Minä ainakin olen niin tarkka, tai niuho, että en kovin hyvällä katso tuollaista toisten autoihin kajoamista.
Yleensä otan erittäin hellävaraisesti lunta pois varoen mahdollisten jääpalojen aiheuttamia naarmuja. Tuulilasia en myöskään juuri koskaan krapaa, vaan pyrin lämmittämään autoa ensin.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.01.2014     kello on 19:14 ---Mitäs mieltä olette?

Minä ainakin olen niin tarkka, tai niuho, että en kovin hyvällä katso tuollaista toisten autoihin kajoamista.

--- Lainaus päättyy ---

En tykkäisi yhtään vaikka hyvää ovat yrittäneetkin.  ;D

Itse kun pesee ja vahaa auton käsin niin siinä tulee samalla nähtyä KAIKKI naarmut ja kiveniskut, eli kuten sanoin....en tykkäisi lainkaan että noin olisi MUN autolle tehty.  :o

Ei voi mitään mutta sellaista se vaan on.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 22.01.2014     kello on 19:14 ---Mitäs mieltä olette?

--- Lainaus päättyy ---

Jos Mariankadulle pysäköi niin kyllä talviaikaan molemmin puolin autoa liikkuu kaikenlaista konetta jotka luultavasti aiheuttaa enemmän kun lumiharja.

Rölli:
voe hyvä jyssäys... mite te uskallatte aijaa niil autoill yleisill teill yli kahta kymppii ku lumiharjan pelkää tekevän naarmuja... eiköhä ajonopeudessa kaikki tiepöly ynnä muu hiukkas kuormitus oo iha eri luokkaa... :o

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View