Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Peruutuskameran paikka ja kaapelikourusta
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: hidas muttasilti edelläsi - 21.04.2020 kello on 10:45 ---Poralla kun vetäsis niin sitten johdot olis keittiön yläkaapissa ja sieltä niiden johtojen saaminen tarvittaviin paikkoihin olisi aika hankalaa (ainakin mulle) välissä kun on mm. suihku/vessa tila.
--- Lainaus päättyy ---
Entäs siellä toisella puolen?
Paljaalla seinälläkin se pieni valkoinen kouru olis ihan siisti.
Toisaalta, saahan sitä sähköä auton perästäkin, jolloin seinälle tulisi ainoastaan koksi.
Kolmanneksi, onhan niitä valmiita kamerajohtoja, ei oo paksuja ja kaikelle johdot...
käpynotko:
Olisko mahdollista toteuttaa kamera langattomana?
Jos esim. Garmin yhteensopiva navigaattori niin Garmin BC30 kamera ihan hyvä vaihtoehto.
Itse sellaisen juuri vaunuun laitoin ja ihan hyvin tuntuu asiansa ajavan.
Kokemukset toki vielä minimaaliset.
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: käpynotko - 21.04.2020 kello on 11:17 ---Olisko mahdollista toteuttaa kamera langattomana?
Jos esim. Garmin yhteensopiva navigaattori niin Garmin BC30 kamera ihan hyvä vaihtoehto.
Itse sellaisen juuri vaunuun laitoin ja ihan hyvin tuntuu asiansa ajavan.
Kokemukset toki vielä minimaaliset.
--- Lainaus päättyy ---
Joutuuhan sillekin sähkön viemään
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 21.04.2020 kello on 11:23 ---Joutuuhan sillekin sähkön viemään
--- Lainaus päättyy ---
Ottaa peruutusvalolta
Erkki:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 21.04.2020 kello on 11:23 ---Joutuuhan sillekin sähkön viemään
--- Lainaus päättyy ---
Garmin BC40 kamera ei tarvitse sähkökaapelin vetoja / kytkekentöjä.
https://automasa.fi/tuote/garmin-bc-40-peruutuskamera/?utm_source=google_shopping_fi&utm_medium=cpc&utm_term=28329-21409&gclid=EAIaIQobChMI7tTepYz56AIVl-maCh1bYQvnEAQYAyABEgLBFfD_BwE
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta