Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
niinsanotut halpikset P.L.A ja CI autot
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 9.09.2011 kello on 14:31 ---Ja parasta tuossa on, että kun sen kesälomalla suomeen tuo mukanaan ja palauttaa hylsyt kauppaan , niin saa vielä sen 15 centtiä pois hinnasta. Eli puoli litraa olutta maksaa 26 centtiä eli halpaa on
--- Lainaus päättyy ---
Meinasitko, että vie takaisin Belgiaan ja saa pullopantin pois? Suomalaiset automaatit sylkäisee tuollaiset purkit takaisin syöttäjän silmille.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 9.09.2011 kello on 22:28 ---Meinasitko, että vie takaisin Belgiaan ja saa pullopantin pois? Suomalaiset automaatit sylkäisee tuollaiset purkit takaisin syöttäjän silmille.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä mä olen sullonut onnistuneesti kaikki tuontitölkit automaattiin vaikka en mitään niistä saakkaa - parempi kierrätykseen kuin mullan alle :-\
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 9.09.2011 kello on 22:46 ---Kyllä mä olen sullonut onnistuneesti kaikki tuontitölkit automaattiin vaikka en mitään niistä saakkaa - parempi kierrätykseen kuin mullan alle :-\
--- Lainaus päättyy ---
:D :D :D Ehdottomasti näin. Tai metallin kierrätykseen.
En ole ite kokeillut, mutta poika sanoi, että työntää takaisin.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 9.09.2011 kello on 22:28 ---Meinasitko, että vie takaisin Belgiaan ja saa pullopantin pois? Suomalaiset automaatit sylkäisee tuollaiset purkit takaisin syöttäjän silmille.
--- Lainaus päättyy ---
Ei sylkäise vaan hyvittää. Sama tölkki Belgiassa ja Suomessa. Kuten Eggenberg Tsekissä, mutta se ei ole noin halpa.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 9.09.2011 kello on 22:50 --- :D :D :D Ehdottomasti näin. Tai metallin kierrätykseen.
En ole ite kokeillut, mutta poika sanoi, että työntää takaisin.
--- Lainaus päättyy ---
Jotkut automaatit ei ota vastaan ulkomaalaisia tölkkejä vaan sylkäisee takaisin, toiseet taas ottaa ne vastaan muttei hyvitä mitään. Itse vien kyllä ne 0 panttitölkitkin kierrätykseen.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta