Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

niinsanotut halpikset P.L.A ja CI autot

<< < (6/11) > >>

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  9.09.2011     kello on 14:31 ---Ja parasta tuossa on, että kun sen kesälomalla suomeen tuo mukanaan ja palauttaa hylsyt kauppaan , niin saa vielä sen 15 centtiä pois hinnasta. Eli puoli litraa olutta maksaa 26 centtiä eli halpaa on

--- Lainaus päättyy ---

Meinasitko, että vie takaisin Belgiaan ja saa pullopantin pois? Suomalaiset automaatit sylkäisee tuollaiset purkit takaisin syöttäjän silmille.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  9.09.2011     kello on 22:28 ---Meinasitko, että vie takaisin Belgiaan ja saa pullopantin pois? Suomalaiset automaatit sylkäisee tuollaiset purkit takaisin syöttäjän silmille.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä mä olen sullonut onnistuneesti kaikki tuontitölkit automaattiin vaikka en mitään niistä saakkaa - parempi kierrätykseen kuin mullan alle  :-\

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  9.09.2011     kello on 22:46 ---Kyllä mä olen sullonut onnistuneesti kaikki tuontitölkit automaattiin vaikka en mitään niistä saakkaa - parempi kierrätykseen kuin mullan alle  :-\

--- Lainaus päättyy ---

:D  :D  :D Ehdottomasti näin. Tai  metallin kierrätykseen.

En ole ite kokeillut, mutta poika sanoi, että työntää takaisin.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  9.09.2011     kello on 22:28 ---Meinasitko, että vie takaisin Belgiaan ja saa pullopantin pois? Suomalaiset automaatit sylkäisee tuollaiset purkit takaisin syöttäjän silmille.

--- Lainaus päättyy ---

Ei sylkäise vaan hyvittää. Sama tölkki Belgiassa ja Suomessa. Kuten Eggenberg Tsekissä, mutta se ei ole noin halpa.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  9.09.2011     kello on 22:50 --- :D  :D  :D Ehdottomasti näin. Tai  metallin kierrätykseen.

En ole ite kokeillut, mutta poika sanoi, että työntää takaisin.

--- Lainaus päättyy ---

Jotkut automaatit ei ota vastaan ulkomaalaisia tölkkejä vaan sylkäisee takaisin, toiseet taas ottaa ne vastaan muttei hyvitä mitään. Itse vien kyllä ne 0 panttitölkitkin kierrätykseen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View