rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Tee-se-itse verhoilu ja miten meni niin kuin omasta mielestä?  (Luettu 3355 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 23:40
Me päätettiin lähteä tee-se-itse tavalla toteuttamaan sisustan uusimista verhoilemalla itse kaikki kankaat auton sisältä. Homma lähti kaikkien tarvittavin osien mittaamisella ja siitä sitten tekemäni mittapiirustusten kanssa vaimo kävi tilaamassa kankaat. Mulle jäi sitten ompelu homma ja kokemusta ompelusta oli ennen hommaa pyöreä nolla. No ajattelin ettei ompelukoneen käyttö nyt niin vaikeaa voi olla etten hommasta suoriutuisi. Etsin netistä jonkun kappatyynyn ompeluohjeen, tein yhden istuinosan verhoilun testiksi vanhalla lakana kankaalla ja testin onnistuttua lähdin sitten ompelemaan. Kyllä tuossa jokunen päivä kesti mutta aika hyvä vaikka itse sanonkin.

Kankaat maksoi jotain 400e luokkaa johon kuului kankaan leikkaaminen antamieni mittojen mukaan. Kangas oli asuntoautoihn tarkoitettua.
Verhot pitäis vielä uusia jotta ne sopisi vähän paremmin uuteen sisustaan.

Tässä muutama kuva












Ja tässä vielä kuva vanhasta sisustasta






*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:29
  • Autossa on pyörät
Hyväthän ne on, laita muutama verhoilunappi, se kiristää kankaat mukavasti.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:49
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Tärkeintä on se, että miellyttää omaa silmää. Niin ja mahdollista tulevaa ostajaa. Muista ei ole niin väliä. Mulle kyllä kelpaisi kuvan perusteella.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 23:40
Hyväthän ne on, laita muutama verhoilunappi, se kiristää kankaat mukavasti.

Pikkasen löysät tuli eli pitääpä harkita niitä verhoilunappeja.

Tärkeintä on se, että miellyttää omaa silmää. Niin ja mahdollista tulevaa ostajaa. Muista ei ole niin väliä. Mulle kyllä kelpaisi kuvan perusteella.

Vanhat verhoilut jätin sinne alle eli ne on helppo ottaa tarvittaessa käyttöön.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Hyvän näköset on Thumb

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:47
Hyvä on päivitys.
Meillä tuli vaunuun aikanaan vastaava verhoilukangas. Noista kuvista voi vilkaista, mitä napit tekee verhoiluun 😉
https://karavaanari.org/index.php/topic,10354.msg191306.html#msg191306
Tottahan ne päälliset on työläämpi irrottaa pesuun, jos sille tulee tarvis, mutta saahan ne napit sitte taas takaisin.