rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Kausipaikka  (Luettu 8403 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:40
  • Autossa on pyörät
Vs: Kausipaikka
« Vastaus #15 : 8.04.2020 kello on 21:05 »
Mä kävin ekan kerran ei ollut puita. Mutta suomen ennätys standby-teltoissa ja uudehkoissa vaunuissa ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla: 6.01.2024 kello on 00:50
Vs: Kausipaikka
« Vastaus #16 : 8.04.2020 kello on 21:11 »
Mä kävin ekan kerran ei ollut puita. Mutta suomen ennätys standby-teltoissa ja uudehkoissa vaunuissa ;)
Enemmän kuin millään muulla aluella? :o

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:17
Vs: Kausipaikka
« Vastaus #17 : 9.04.2020 kello on 08:45 »
Siellähän oli puita.
Olin tuolla muutaman yön vahtimassa myrskyn jälkeen. Rosvothan sinne heti pyrkivät.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:30.08.2020 kello on 23:03
Vs: Kausipaikka
« Vastaus #18 : 20.06.2020 kello on 16:29 »
Tää ois itselle kanssa aika mielenkiintoinen aihe täysin amatöörinä. Vielä en tiedä minne tänne Turun seutuville veisin vaunun, mutta ajatus olisi että voisi vaikka arkisinkin siellä käydä saunomassa tai jotain, tai välillä tehdä etäpäivää sieltä kun olisi vaunu lähellä. Ja aina kun tuntuu siltä niin kiskaista viikonlopuksi jonnekin toisaalle.

Mietin että miten tämä yleisesti toimii, eli saako keskimäärin alueelta sen oman vakiopaikan mistä voi lähteä ja tulla miten huvittaa?

Ja miten yleensäkin tää alueelle tuleminen toimii, ajanko portille ja sitten etsimään sitä isäntää sieltä että mihis mää tän laitan? Tai miten toimitaan jos lähden/tulen kausipaikalle, pitääkö jossain portilla "ilmoittautua"? Ja onko jotain kellonaika usein että koska sen vaunun kanssa voi tulla takaisin sinne kausipaikalle jos on eism. vkl-reissuun lähtenyt niin pitääkö olla esim. klo 18 mennessä takaisin "omalla" alueella? Lähteä varmaan voi koska vaan?

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:02
  • Retkeilijä
Vs: Kausipaikka
« Vastaus #19 : 20.06.2020 kello on 18:02 »
Tätä kanssa miettinyt, leiri aina valmiina. Mutta toistaiseksi vankkurit liikkuu.. Turussa kun asuisin leiriytyisin SFC Salorantaan.