Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Käytetyn vaunun takuu asiat

<< < (2/2)

Mjv16:
Kyllä 05 mallisessa narisi lattia uudesta asti kun käveli. Kyllähän noita on korjattu liimaamalla ja tuskin edes maksaa paljoa, etenkään
lopputulokseen nähden  8)

Erkki:

--- Lainaus käyttäjältä: Mjv16 -  8.04.2020     kello on 08:04 ---Kyllä 05 mallisessa narisi lattia uudesta asti kun käveli. Kyllähän noita on korjattu liimaamalla ja tuskin edes maksaa paljoa, etenkään
lopputulokseen nähden  8)

--- Lainaus päättyy ---

"Lattian narina" ei välttämättä ole ongelma. Mutta jos notkuu, niin kuin aloittaja kertoi. Ongelma voi olla vakavakin?

Itse olen uusia vaunuja käynyt ostoaikeissa katsomassa. Jopa joissain niissäkin on lattia kävellessä narissut. Varsinkin, jos kaikki tukijalat ei ole olleet alas laskettuna.

T. Erkki

Mjv16:
Ite kävin taannoin joupilla ja satuin mielenkiinnosta käymään uudessa teli hobbyssa sisällä.
Lattia antoi keskellä keittiön edessä periksi kun siitä käveli. Ei oikeen laadukasta kuvaa antanut 34 000 vaunusta.

Muumuupapa:
Karavaanarin omapainokin saattaa vaikuttaa siihen notkuuko lattia alla.

Erkki:

--- Lainaus käyttäjältä: Mjv16 -  8.04.2020     kello on 14:33 ---Ite kävin taannoin joupilla ja satuin mielenkiinnosta käymään uudessa teli hobbyssa sisällä.
Lattia antoi keskellä keittiön edessä periksi kun siitä käveli. Ei oikeen laadukasta kuvaa antanut 34 000 vaunusta.

--- Lainaus päättyy ---

Hobbyn laatuvaikutelmaan minäkin lopulta petyin. Siksi Hobby 460 Exellent vm. 2020 vaunu vaihtuikin uuteen Fendtiin. Fendtin laatuun olen ollut erittäin tyytyväinen.

T. Erkki

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View