Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Ducaton apulaitehihna
K.E.V:
En minä ainakaan ulkomailta tilaisi hihnaa mistä voi Tulla ihan mi sattuu. On kokemusta lähipiirissä. Jos ei muuta niin ottaa vanhan irti ja laskee. Monessakin paikkaa on rekkarilla haku ja varasto kotimaassa. Helpompi vaihtaakin jos huti.
JariL:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 5.04.2020 kello on 11:44 ---En minä ainakaan ulkomailta tilaisi hihnaa mistä voi Tulla ihan mi sattuu. On kokemusta lähipiirissä. Jos ei muuta niin ottaa vanhan irti ja laskee. Monessakin paikkaa on rekkarilla haku ja varasto kotimaassa. Helpompi vaihtaakin jos huti.
--- Lainaus päättyy ---
Oon mä Jenkki käyttiksiin tilannut useasti jenkeistä hihnoja ja aina on oiketa tullut.
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: JariL - 5.04.2020 kello on 16:41 ---Oon mä Jenkki käyttiksiin tilannut useasti jenkeistä hihnoja ja aina on oiketa tullut.
--- Lainaus päättyy ---
Useammin olen motonetistä rekkarilla väärän osan saanut (4-5krt) kuin mitä ulkomailta tilatessa
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: JariL - 5.04.2020 kello on 16:41 ---Oon mä Jenkki käyttiksiin tilannut useasti jenkeistä hihnoja ja aina on oiketa tullut.
--- Lainaus päättyy ---
Jenkit pikkasen eri asia kuin nuo eestin puodit , just tuli yhdelle eripari iskarit ja toiselle venttiilisarjasta 2 erilaista loput oikeita
JariL:
Niinpä,ja tosta autodocista kuullut paljon negatiivista,esim palutukset ja hyvitykset todella vaikea hoitaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta