Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Millainen talvivaunu ?
Mjv16:
Kyllä tuo 3 vuodenajan vaunu enemminkin on. MIkäänhän ei estä käyttämästä vuoden ympäri, mutta samalla rahalla saa kyllä oikeita
talvivaunujakin. Tuossa ei varmasti ole ilmankiertoon hirveästi panostettu. Toteutus vaikuttaa hyvin samanlaiselta kuin mitä itellä kokemusta italialaisista matkailuautoista. LÄmmintä puhaltaa mutta toiseesa päässä ajoneuvoa on kylmä ja toisessa liiankin kuuma.
TÄmä vain minun mielipide, ei siis absoluuttinen totuus, eli ei tarvi kenenkään ottaa itseensä Thumb
megaman:
-5c menee kokemuksena vielä suht mukavasti, sen jälkeen ei kokemusta. Veikkaan, että lattia vetää kovemmissa keleissä kylmäksi. Trumatic jakaa kyllä lämpöä tasaisesti, pientä veskiä voi jopa pitää kuivaushuoneena. Talvikäyttöön en tuota ole ajatellut. Jääkaapin takana on kaksi isoa ritilää, joita en ole koskaan peittänyt. Sieltä varmaan puskee kylmää sisään kovemmissa keleissä. Meillä etuteltta ehkä loiventaa vedon tunnetta noista ritilöistä.
On sellainen perusvaunu, ei mitään "lasitettuja" baarikaappeja sinisillä valoilla yms.
Vaunu on ollut hyvää tekoa ja vesi pysynyt ulkona. Meidän on jo 20v. Ollut meillä reilut 15v.
Alan:
Mulla oli Saksassa tehty Knaus, jota en talvikäyttöön suosittelisi. Kerran siinä -15 C yövyttiin. Onnistui, vaan ei mukava.
Mielikuva on, että Eifellandissa saattaa olla ohuemmat eristykset. Kannattaa tarkistaa.
Vaunukauppiaasta tosiaan ollut paljon negatiivista palautetta.
perhomies:
Kiitos selventävistä vastauksista.... tuo vaunu ohitetaan.
yamppi:
--- Lainaus käyttäjältä: Laaga - 4.04.2020 kello on 22:13 ---Hakusanalla vaunukauppias on kirjoituksia tämän vaunukauppiaan vähän epäkuranteista vaunukaupoista. On varmaan tehnyt myös asiakkaan kannalta hyviä kauppoja, mutta kannattaa olla tarkkana.
--- Lainaus päättyy ---
Joo oon katsellut,että joka vaunu kuvattu semmoisesta kulmasta, että ei näy kilpiä. Duunikaveri soitti kerran yhdestä vaunusta ja kysyi lopuksi kilpeä, että voisi kysyä vakuutuksien hintoja. Tietenkin oisi tarkastanut Trafin tiedot samalla. Ei suostunut ja kaveri kysyi jotain syytä miksi ei anna, niin löi luurin korvaan. Ei viitsinyt pk-seudulta lähteä toteamaan onko vaunu luvatussa kunnossa. Kaikkialla muualla näyttää olevan kilpi näkyvissä. Itse ostin nyt maaliskuussa vaunun, niin katsoin kilven tiedoilla edelliset omistajat ja niitä oli 2 niinkuin myyjä kertoikin ja lähdin vähän kauempaa ostoksille.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta