rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Truma Duo C :n toiminta  (Luettu 4267 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:17
Vs: Truma Duo C :n toiminta
« Vastaus #15 : 6.04.2020 kello on 09:08 »
Minusta samasta puhutaan..


Tuon toiminta pitäisi ohjeen mukaan olla täysin sama kuin säätimessä olevan ilmaisimen; näyttää pelkästään priorisoidun pullon tilaa (vihreä=kaasu on, punainen=tyhjä).

Punaiseksi mennessä vaihtaa varapullolle (tai jos valitsin keskiasennossa molempi kulutettu samanaikaisesti). En koskaan kokeillut/kokenut, mitä tekee jos valitsin ei ole täysin laidassa vaan puolivälissä..

Jos sisänäyttö näyttää vihreää ja pullokaapin ilmaisin punaista - jotain on ketullaan..

Ja jos varapullo vaihtunut; onhan letkurikko aktivoitu tai, jos liitos vuotanut aavistuksen+pullo ollut käyttämättömänä kiinni pidempää aktivointi voinut laueta välissä..

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.04.2024 kello on 17:35
Vs: Truma Duo C :n toiminta
« Vastaus #16 : 6.04.2020 kello on 14:36 »
Mulla näyttää olevan vikaa siinä auton duo contol cs : ssä.  Sillä se tappi joka liikkuu siellä cs rungossa nousee liian ylös. Eli ei katkaise yhteyttä vastakappaleen napaan. Joko väärän mallinen vastakappale tai controll cs ei pysty vetämään tappia riittävän syvään, kun pullosta loppuu kaasu. Mulla jää siihen hieman myös vihreätä näkymän ehkä noin 1/3 osa. Näyttö ei mene täysin punaiselle. Puhelinta oli se, kun molemmat pullot tyhjeni vihreä valo vaihtui punaiseksi. Ja kaasut loppu. Tuo liitin mikä tulee siihen controll cs:sään toimii ihan ok kun sitä sormella painaa nii palaa vihreä ja kun päästät syttyy punainen paneeliin.

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.04.2024 kello on 17:35
Vs: Truma Duo C :n toiminta
« Vastaus #17 : 6.04.2020 kello on 19:35 »


Vika löytyi. Tuo kohta mikä ympyröity painui aina aina pari milliä alaspäin, kun laitoin päähän tulevan liittimen (harmaa mötikkä) en sitä hokannut. Poika huomas heti ku hiukan perehtyi. Pirun pienestä oli kyllä kiinni. Olin sentään oikeilla jäljillä itsekkin.  :D
Kokeiltiin molempien puolien pullojen kanssa. Pullon
venttiili kiinni kun kaasu hella päällä. Hetki meni ja paneelin valo vaihtui punaiseksi. Pitää vielä muutama tippa laittaa tohon juureen liimaa.  Thumb
Päivä meni vikaa etsiessä, mutta ei haittaa pääasia et
syy löytyi.