Karavaanarin keskustelut > Tarinoita Suomesta ja maailmalta

Matkailu näin Koronan aikana

<< < (2/4) > >>

88k5:
Joo, ehkä matkapöksällä erottuisi liiaksi massasta ja pahennusta lokaaleissa katselijoissa aiheuttaisi. Vaikkakin puskaillessa ne kontaktit heihin olisi liki olemattomat. Viikon reissu menee omin eväin, vesin, wc-kasetein, kaasuin, sähköin jne.. dieseliä kylmäasemilta ~600km välein on tarvittava ostos. Tiedossa jopa reikä saartorenkaasta  ;D

Jos sairaus iskisi reissussa, tarkoittaisi paluun aloittamista. Tuskin molempiin kuskeihin iskee saman päivänä niin pahasti, että molemmat ajokunnottomia. Missään tapauksessa paikalliseen terkkariin menisi "saikkua hakemaan" ekana kuume tai oire päivänä - joutaa kotiin ajaa. Suomihan on niin lyhyt maa, että vrk aikana ehtii kotiin..

Laskettelutouhuissa vuosikymmeniä sitten on sattunut luunmurtumisia. Seuraavana pvänä kipulääkeiden voimin on istuttu 500km hlöautossa, jotta Dexxtraan pääsi (vakuutuksista huolimatta). M-autossa menee lepuuttaminen hätätapauksessa kivuttomammin..

Rauzi:
Nyt just mulla ei ole muuta autoa kun tuo matkamökki. Ajatelkoot siitä ihan mitä kukin lystää. Oon sen hommannu itelleni enkä koronaraivoisille. Tossa kun yövyn jossain pusikoissa niin hyvä karanteeni se on. On tuolla tilaa olla mettissä.

Totta on että matkamökkiä ajatellaan eri tavalla kun esim henkilöautoa. Jos henkilöautosta ottaa pari tuolia ja pöydän, grillailee vähän, niin kukaan ei puhu leiriytymisestä. Mutta jos on matkailuauto...

Ossi66:
Mites muuten sen jälkeen, jos koko retkue on sairastanut koronan ja tervehtynyt kunnolla - saako sillä synninpäästön ja luvan liikkua?

kimi:
Eikö silloinkin voi kantaa virusta ja levittää vaikkei itse sairastu uudestaan. Tuota olen itsekin miettinyt ja ainakin toipuneiden kesken pitäisi pystyä liikkumaan vapaasti.

Kumisimo:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 -  1.04.2020     kello on 12:22 ---Mites muuten sen jälkeen, jos koko retkue on sairastanut koronan ja tervehtynyt kunnolla - saako sillä synninpäästön ja luvan liikkua?

--- Lainaus päättyy ---


--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  1.04.2020     kello on 12:25 ---Eikö silloinkin voi kantaa virusta ja levittää vaikkei itse sairastu uudestaan. Tuota olen itsekin miettinyt ja ainakin toipuneiden kesken pitäisi pystyä liikkumaan vapaasti.

--- Lainaus päättyy ---

Tottakai saa, sitähän jopa suositellaan. Ei muuta kun Uudenmaan rajalle kertomaan poliisille että Hei, me ollaan jo parannuttu, eiks me voidakkii mennä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View