Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot

Vuoteen mitat ja muutoskatsastus

<< < (3/5) > >>

Erkki:
Pirautappa katsastuskonttorill e. Eiköhän sieltä selviä kankaan vaatimustaso. Kannattaa varmistaa, ettei tule myöhemmin yllätyksiä.

T. Erkki

Santeri:

--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 21.04.2020     kello on 13:22 ---Pirautappa katsastuskonttorill e.

T. Erkki

--- Lainaus päättyy ---

Niinhän sitä pitäiskin tehdä. En jotenkin uskalla. Tiedän, ettei heitä oikeasti kiinnosta pätkääkään neuvoa tietämätöntä ilmaiseksi, kun olis oikeatkin työt odottamassa.

Masa matkailija:
Niillähän on velvollisuus kertoa traficomin ohjeet.
Eilen kävin vikalistan hakemassa natsipakasteeseen (vw multi) niin näytin kuvat projektista. Kehuivat hyväksi, kerroin kankaiden olevan Reimon m-autoihin käytettävää, riitti tiedoksi. Tarkistettiin vielä ilmanvaihdon vaatimus. Kun ei tule liekillistä laitetta ei tarvitse reikiä.
Sähköistä sanoi että jos saa mittauspöytäkirjan 230V:n laitteista.
Lupasin tehdä kun itsellä luvat.

Lähetetty minun ONEPLUS A5010 laitteesta Tapatalkilla

hidas muttasilti edelläsi:

--- Lainaus käyttäjältä: Santeri - 21.04.2020     kello on 13:17 --- https://www.eurokangas.fi/paloturvalliset-kankaat
Eurokangas myy palosuojattua kangasta. Käykö sellainen vai täytyykö olla nimenoman auton verhoilukangasta?
https://www.vapaa-aika.com/category/98/verhoilukankaat-ja-materiaalit

--- Lainaus päättyy ---

Itse uusin meidän asuntoautoon koko verhoilun itse ja kun tätä kangasasiaa selviteltiin eurokankaassa niin kun mainitsin palosuojatun kankaan niin se siellä sano, että sellaista on mutta ei sitä yleensä asuntoautoihin asenneta. Valitsimme sitten asuntoauto/vaunu käyttöön tarkoitettua kangasta jossa lika hylkivyys, uv, homenesto, jne. ominaisuuksia.

Jos miettii paloturvallisuutta niin mitä hyötyä siitä on jos verhoilu on palosuojatulla kankaalla tehty jos siellä on auto täynnä tyynyjä, peittoja jne. Niin no jos auto kokonaisuudessaan palaa poroksi niin onhan se hyvä, että sisusta säilyy ehjänä  ;D

Erkki:
Matkailuvaunujen sekä matkailuautojen penkkien / sohvaryhmien sisustat tuottavat palaessaan myrkyllisiä kaasuja. Ilmeisesti tätä myrkkyä on vaadittu suojaamaan palamista suojaavilla materiaaleilla.?

T. Erkki

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View