rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Uudenmaan läänin rajat kiinni  (Luettu 64758 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:51
  • Autossa on pyörät
Vs: Uudenmaan läänin rajat kiinni
« Vastaus #465 : 8.05.2020 kello on 16:02 »
Klaukkala on omasta mielestä keskellä ei mitään. Voin olla väärässäkin...
No aikoinaan oli Pihvimylläri ja Heleniuksen TB, nykyään paljon muutakin. Olen duunissa pyörinyt koko Helsingin lähialueet aika tarkkaan. Vihtijärvelle kun mei ei ollut kuin kauppa mistä osti tsieguran ja anodilla lämmitti sen

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:13
Vs: Uudenmaan läänin rajat kiinni
« Vastaus #466 : 8.05.2020 kello on 17:56 »
Onhan keskustassa hyvät palvelut ja alueena todella iso. Jos sieltä tullaan jonkin matkaa Helsinkiin päin löytyy alue joka mielestäni on keskellä ei mitään, Kivistö, massiivinen rakennuskanta ilman palveluita. Toki tuokin on oma mielikuva vailla omaa kokemusta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d3d95ccf-633a-4dd5-8340-c75234060e25 jotain palvelua/elämää näkyy olevan

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:23.04.2024 kello on 19:11
  • Fiat ducato 2.3 JTD 130 Alkov vm.2010
Vs: Uudenmaan läänin rajat kiinni
« Vastaus #467 : 8.05.2020 kello on 20:02 »
Kivistö on juu kumma paikka, olen ite pyörinyt Myyrmäen tuntumassa pikkupojasta asti. Toi Kivistö kun nousi kartalle ykskaks yllättäen. Itellä loppui siellä päin pyöriminen ja parin vuoden poissaolon aikana oli ilmestynyt pieni lähiö alueelle kuin tyhjästä.
Samaa mieltä. Yksi K-kauppa ja vähän maalle päin Alepa.  Moottoritien toisella puolella viellä kummallisempi paikka Keimola siellä ei taida vieläkään olla yhtäkään kauppaa. Itse asun Klaukkalassa. Palveluita löytyy ja puolessa tunnissa ajaan työpaikan päämajaan Pitäjänmäkeen. Ohitus tiekin tullaan saamaan 2021  ;D mikä nopeuttaa  varmaan.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Uudenmaan läänin rajat kiinni
« Vastaus #468 : 9.05.2020 kello on 14:30 »
Samaa mieltä. Yksi K-kauppa ja vähän maalle päin Alepa.  Moottoritien toisella puolella viellä kummallisempi paikka Keimola siellä ei taida vieläkään olla yhtäkään kauppaa. Itse asun Klaukkalassa. Palveluita löytyy ja puolessa tunnissa ajaan työpaikan päämajaan Pitäjänmäkeen. Ohitus tiekin tullaan saamaan 2021  ;D mikä nopeuttaa  varmaan.
Minulle oli ihan riittävästi palveluja, jotta rahat jäi Klaukkalaan Thumb