Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Uudenmaan läänin rajat kiinni

<< < (91/94) > >>

88k5:
Toivottasti väki huomaa, että se kaupunkiahtaus ei ole ainoa vaihtoehto asumiseen täällä etelässä Uudellamaalla - 28km eduskuntatalon portailta tietä pitkin ja aivan umpi pöndellä  :D

Eilen yksi palstalainen poikkesi ja totesi "on tilaa vehkeille.."  ;D Etäyhteydet/-työ on jo vuosien ajan vähentänyt mulla matkustamista.. ja tuonut oudot työajatkin (sopii mulle  :P)

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  8.05.2020     kello on 09:37 ---
Toivottavasti nyt vihdoin huomataan, että sinne isoon slummiin tunkeminen on tarpeetonta.

--- Lainaus päättyy ---
En vielä ole keksinyt ainuttakaan syytä muuttaa pois. Ja vaihtaa vaikka sinun paikkaan. 5km keskustaan puutarhakaupunginos assa.

megaman:
Joo, joku hajurako (65 km) pitää sentään olla metropoliin. ;D
Oliskohan pari vuotta sitten viimeksi tullu käytyä, kun ei mitään asiaa sinne ole. Mulla näkyy ikkunasta metsää ja peltoa. Citymarket ja Alko 600 m. Juna-asema 800 m. vain muutamia mainitakseni...

Nuoruudessa tuli pyörittyä Helsinki-Vantaa akselilla töiden puolesta ihan kyllästymiseen asti 10 vuoden ajan.

Haapaniemen Paroni:
Nyt meni ääni Tsakalille Thumb

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni -  8.05.2020     kello on 12:02 ---Nyt meni ääni Tsakalille Thumb

--- Lainaus päättyy ---
No sinäkin kun asuisit 24/7 tuolla norjalaisessa naulatelttakylässä ja vaimolla 500km lähimpään junaan jotta töihin pääsisi. Itselläsi olisi lähin isotissinen yh äiti 800km. Olisi eri ääni kellossa. Sitä paitsi kyseinen henkilö joka leipätöikseen mollaa toisten asuinpaikkoja viettää paljon aikaa tuossa Helsingin nukkumalähiössä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View