Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Uudenmaan läänin rajat kiinni

<< < (62/94) > >>

Kumisimo:

--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 15.04.2020     kello on 07:24 ---Hengityskone on eri asia kuin hengitystä tukeva laite (lisähappi)

--- Lainaus päättyy ---
Turha sitä on selittää näille asiantuntijoille joille sydän-keuhkokone ja happimaski on sama asia 
ja 1 happimaski = 1 tehohoitopaikka

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 15.04.2020     kello on 21:28 ---Kun on samaa naamaa katsellut ja jutut kuunellut muutaman viikon, tekee mitä tahansa päästäkseen eroon. Vaikka puita halaamaan.

--- Lainaus päättyy ---

Tuota kutsutaan avio/avoliitoksi, no problem.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: MRi - 15.04.2020     kello on 22:02 ---Tuntuu tuttavapiirissä osalla olevan jo ranteet auki kun eivät pääse toisistaan eroon.
--- Lainaus päättyy ---
Tuntuu tämänpäiväisistä keskustelijoistakin olevan. Itsellä oikein mukava päivä. Mukavasti päivä meni etähommien ohessa nettikeskustellen. Iltapäiväkävely lähikylillä kun takametsä oli märkänä. Sujuvaa väistelyä muutaman vastaantulijan kanssa. Sen verran kaupoilla kävin että raatovankkuriin varaosan hain. Polttoainettakin olisin ottanut mutta kylmäasemaksi muuttuneen lähibensiksen automaatti ei toiminut. Illemmalla taas leppoisaa nettikeskustelua. Kovasti tuntuu kiukkuista väki olevan.

Ja menohalut on kovat kaikista kehoituksista huolimatta. Ensi viikolla luetaan miten tauti on kulkenut. Matkailijat voivat silloin onnitella itseään. Saatiinpas poikkeustilaa jatkettua, HYVÄ ME. Thumb

99:

--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 15.04.2020     kello on 07:24 ---Hengityskone on eri asia kuin hengitystä tukeva laite (lisähappi)

--- Lainaus päättyy ---

Itse asiassa, nykyaikainen hengityskone on myös hengitystä tukeva laite (jopa ilman lisähappea). Se vain ottaa ohjat automaattisesti jos potilas ei itse pysty hengittämään, ja lopettaa kun potilas alkaa itse hengittämään.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 15.04.2020     kello on 22:17 --- Illemmalla taas leppoisaa nettikeskustelua.

--- Lainaus päättyy ---

Millä foorumilla käyt leppoisaa keskustelua, kokeilisit täälläkin sitä

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View