Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Uudenmaan läänin rajat kiinni

<< < (23/94) > >>

0yxxy0:
Joo kameravalvonta lähettää sakkolapun ja oikastaan sitten tällä yksitysten parkkipirkkojen taktiikalla. Ois työllisyys taattu pitkäksi aikaa.  ;D

Hesus:
mulle tuli mieleen ihan joku lukioaikainen äidinkielen tehtävä: luetun ymmärtäminen. Annettiin joku uutinen, ja sitten siitä oli kysymyksiä joihon piti vastata.

Olen antanut itseni ymmärtää sen olevan helppoa, mutta olin väärässä.

"-Tarkoitus on, että rajan ylitysoikeuden omaavat autot erottuisivat ja voitaisiin keskittyä lisäselvityksiä edellyttävien autojen kuljettajiin, Arvelin toteaa."

"–Kukaan ei jää maakunnan rajalle, jos vetoaa poikkeusperusteesee n ja kertoo painavan henkilökohtaisen syyn. Rajan pääsee ylittämään. Tosin, jos poliisille jää epäily asiasta, asiasta voidaan aloittaa esitutkinta, sanoo Arvelin."

Pari pääpointtia tuossa niin se luetun ymmärtäminen voisi olla edes asteen helpompaa?

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus -  1.04.2020     kello on 20:55 ---mulle tuli mieleen ihan joku lukioaikainen äidinkielen tehtävä: luetun ymmärtäminen. Annettiin joku uutinen, ja sitten siitä oli kysymyksiä joihon piti vastata.

Olen antanut itseni ymmärtää sen olevan helppoa, mutta olin väärässä.

"-Tarkoitus on, että rajan ylitysoikeuden omaavat autot erottuisivat ja voitaisiin keskittyä lisäselvityksiä edellyttävien autojen kuljettajiin, Arvelin toteaa."

"–Kukaan ei jää maakunnan rajalle, jos vetoaa poikkeusperusteesee n ja kertoo painavan henkilökohtaisen syyn. Rajan pääsee ylittämään. Tosin, jos poliisille jää epäily asiasta, asiasta voidaan aloittaa esitutkinta, sanoo Arvelin."

Pari pääpointtia tuossa niin se luetun ymmärtäminen voisi olla edes asteen helpompaa?

--- Lainaus päättyy ---
Et sitten osannut laittaa linkkiä siteerammallesi tekstille.
Turhaan meni 3 vuotta...

Kumisimo:
Ruumiskontit tuotiin Helsinkiin sairaalan pihalle:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006462072.html

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija -  1.04.2020     kello on 23:08 ---Et sitten osannut laittaa linkkiä siteerammallesi tekstille.
Turhaan meni 3 vuotta...

--- Lainaus päättyy ---

no samasta uutisestahan ne oli jonka jo olin linkannut.

Onneksi mulla on ainakin 20km rautalankaa. se ei lopu.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View