Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Teräs kaasupullojen vaihto komposiittipulloihin

<< < (18/20) > >>

99:

--- Lainaus käyttäjältä: Antza0 - 12.04.2020     kello on 21:04 ---Onkohan tieto päivittynyt myös SFC:n ohjeistukseen?

--- Lainaus päättyy ---

SFC saa omille aluelleen tehdä säännöt mitkä itse katsovat parhaakseen, vaikkapa että kaasua saa käyttää vain Weber merkkisissä grilleissä klo 21:00-22:00 parittomien viikkojen lauantai iltana.

Tätä "kaasuvääntöä" on käyty aiemminkin: https://karavaanari.org/index.php/topic,432.msg4958.html#msg4958

Antza0:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 12.04.2020     kello on 20:57 ---Ainaki Truma Secumotion (uudempi letkurikko) systeemiin kuuluu paineenalentimen kaverina virtausvahti. Sen oikea arvoinen valinta on kiinni kaasunkulutksesta - voisko selittyä sillä..
Joskus kaasunulosoton varustelussa oli juttua, että virtausvahtia saattaa joutuu sitten suurentaa..

--- Lainaus päättyy ---

Eiköhän jonkinlainen virtausrajoitus ole kaikissa? Omassa taitaa olla 1.2 tai 1.4 kg/h, ellen väärin muista.

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 12.04.2020     kello on 20:57 ---Joo, 3m letku ihan tehtaan puristeliitoksin on mun ostoletkussa myös. Caravanliike taisi myydä reilu 10 v sitten..

--- Lainaus päättyy ---

Tuosta letkujen käyttöiästähän oli aika selkeä säädäntö..  ;)

Ossi66:
Tukesin Ylitarkastaja vastasi minulle kaasuletkuasiaan aikanaan.
Letku voi olla niin pitkä että käyttö on turvallista, mutta tarpeettoman pitkiä letkuja ei tule käyttää.

Letku ei siis saa lukea niin että aiheuttaa vaaraa, mutta voi olla ulkokäytössä sen pituinen kuin on tarve turvalliselle käytölle.

K.E.V:
SFC:stä en tiedä mutta Tukes vieläkin hoilaa 1,2 m pituudesta
https://tukes.fi/artikkeli/-/asset_publisher/kaasulaitteiden-oikea-kaytto-ja-kunnossapito-ehkaisevat-onnettomuuks-1

armas ujomieli:
Vielä olen luottanut wanhan liiton hiiligrilliin retkilläni vaikkei tämäkään asiaan niin liity :o Se tuoksu, se tunnelma Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View