Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Koronavirus ja mitä se aiheuttaa kellekin

<< < (19/71) > >>

"Masi":
No kukapa ei lähtisi, ensin haistallaan että loisivat valtion varoilla ja perään aletaan haistelemaan muuten vaan.
En ihmettele yhtään jos häipyvät. Jos mikään ei kelpaa, niin turha sitä on jäädä vinkumists kuuntelemaan.
Enempi ne nämä tyhjän vinkujat on niitä pettureita, kaikki pitäs kotiin tuoda ilman vastike...

Haapaniemen Paroni:
Itse olen pakkolomalla kaikki meidän vehkeet seisoo, emännällä alkaa 2.4 pakkoloma joka kestää 90 vrk. No nyt on sit aikaa olla vaunulla.

Erkki:

--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 29.03.2020     kello on 06:56 ---Itse olen pakkolomalla kaikki meidän vehkeet seisoo, emännällä alkaa 2.4 pakkoloma joka kestää 90 vrk. No nyt on sit aikaa olla vaunulla.

--- Lainaus päättyy ---

Onko vaununne jossain leirintäalueen kausipaikalla?

Itsekin miettinyt, mihin vaunun saisi siirrettyä Uudellamaalla kevääksi ja kesän ajaksi?
Onhan näitä sfc-alueen leirintäaluita riittämiin Uudellamaalla. Mutta, ovatko avoinna ja uskaltaako niihin leiriytyä koronaviruksen vuoksi? Toki, pitää ottaa huomioon, miten pitää koronan takia toimia leirintäalueilla, niin kuin tälläkin hetkellä kotioloissa.

Itse olen eläkkeellä ja vaimo tekee kotoa käsin etätöitä. Olisi mukava välillä lähteä vaunulle "tuulettumaan".

T. Erkki

99:
Taitaapi kaikki, tai ainakin suurin osa, olla suljettu vierailijoilta. Kausipaikkalaiset vain saavat käyttää, ja hekin rajoitetusti.

Haapaniemen Paroni:
erkki! on kausipaikalla, SFC-Hietasaari Uurainen..Juurikin näin 99.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View