Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Koronavirus ja mitä se aiheuttaa kellekin

<< < (45/71) > >>

ktako:
No panit tässäkin asiassa paremmaksi.kumma tarve?? Enpä viitsi enää kannata. Turhuuksien turhuutta.

Lähetetty minun motorola one vision laitteesta Tapatalkilla

"Masi":
Ja paluu jälleenrakennuksest a takaisin nykypäivään koronan kera.

Saksalainen sivusto josta löytyy linkit maan eri osavaltioiden matkailusivuille, joista löytyy korona rajoitukset ja aikatauluja avautumisesta.

https://www.deutschertourismusverband.de/service/coronavirus/uebersicht-zu-behoerdlichen-massnahmen.html

Ja saksan läpihän voi ajaa sitten ranskaan, ranskahan ei ole rajoittanut maahantuloa, ainostaa ulkona liikkumista.
Eli rohkeat suomalaiset jotka ei ole kotimaan vienoista pyynnöistä välittäneet pysyä kotoa, eikun reissun päälle kun ei pelota eikä välitä,
vaan poimii marjat muiden kustannuksella. Bon Voyage !

Karabiilisti:
nyt olis sen joka on jo sairastanut vuosisadan mahdollisuus matkailla ja tutustua eri kohteisiin kun ei ole ruuhkia...

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako -  6.05.2020     kello on 12:58 ---No panit tässäkin asiassa paremmaksi.kumma tarve??

--- Lainaus päättyy ---

Näitä on. Jos sanon että olipa aamulla viileetä -15c näytti mittari. Appiukko sanoo, että heillä oli -18c. Tai jos oon nähny hirven, se on nähny just äsken 5.  :laugh:

ktako:
Tosi on.kait se on jonkin puute tai jonkin asian vaille jäänti joskus.

Lähetetty minun motorola one vision laitteesta Tapatalkilla

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View